2010. május 5., szerda

Szerda: vegyes, képes.

Mondhatom, itt a befőzési szezon kezdete ! Megvettem ugyanis ma két hatalmas szatyor spenótot, amit előfőzve, turmixolva lemélyhűtöttem. Egy darabig elég lesz…
A délután meg avval telt, hogy barátnőmnek, - aki már egy éve nem látta a várost - megmutattam minden szörnyűséget. Nagyon jó volt, mert végre azonos húron pendültem beszélgetőtársammal, ő is (épp úgy mint én) elveszni látja ifjúságunk Pécsét.
Mutatok két képet az útvonalról, amerre jártunk, egy szépet, meg egy rondát.
A várfal mögött most valóban szép a tulipánokkal teliültetett park:


A Sétatéren található a két lámpa ugyan nagyon modern, tán még napelemes is (nem értek hozzá). Nem túl régen kerültek oda, hogy este megvilágítsák az arra sétálók útját. Nos, ez a kettő már biztosan nem fog világítani, az egyiknek kitörték az üvegét, és tele van szeméttel, a másikat ki tudja mi okból, élve eltemették:


A mai este a hosszú beszélgetések kezdete volt, így most az én szövegeim meglehet, rövidebbek lesznek egy ideig...Mára tehát ennyi jutott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése