2010. június 4., péntek

Belvárosi képek

Még egy picit maradjunk Pécs belvárosánál…Már csak azért ajánlom, mert van még pár képem, amit megmutatnék – s ahogy nekem újság volt, talán másnak is az lesz…

Messze nem olyan szép/romantikus, mint akár a Hattyúház, akár a másik 3 Király utcai belső udvar, de azért van ennek is valami bája, valami kedves hangulata, még akkor is, ha ráadásul a képek szemerkélő esőben készültek…

Először a  Jókai tér  11  udvarát mutatnám meg,  az „igazi” pécsiek (meg akik kis ideig éltek itt) máig úgy ismerik, hogy a „volt Tejbisztró” épülete. Amikor a napokban arra jártam, nyitva volt a kapuja – gondoltam, hacsak ki nem zavarnak, akkor most van itt az alakom, hogy bekukkantsak.
Ezt láttam:




Itt egy virtuális sétára van lehetőség a téren: http://virtualpecs.hu/index.php?panoid=144
Aztán a Jókai utcán mentem le a nagyposta felé, itt meg ezt a mókás „galamb-fészekrakás-elleni-védelmet” láttam:


A postán pedig megnéztem a postatörténeti kiállítást (ingyenes) – ahol a fényviszonyok és az üveg tárlók miatt lehetetlen volt rendes fotókat készíteni. Amivel megpróbálkoztam (bár nem túl nagy sikerrel) az a csodálatos lépcső, ami eredetiben sokkal, sokkal szebb, különösebb, mint a képeken. Legszívesebben – ha mertem volna – lefeküdtem volna a földre, szép szimmetrikusan a közére és akkor lehetett volna tökéletes képeket készíteni. Na de egy gyáva nyúl vagyok…  :- )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése