2010. június 17., csütörtök

Virágos


Végre elkészültem a rengeteg fotó-feldolgozással, szeretnék eldicsekedni néhány (szerintem) jól sikerült virág-fotómmal. S ha már virág, legyen melléje egy virágos vers is:

Johann Wolfgang Goethe: Talált kincs

Jártam az erdőt,
csak így magam,
könnyű bolyongás
vitt céltalan.

Egy kis virág nyílt
az útfelen,
mint csillag égett,
mint drága szem.

Már nyúltam érte,
de suttogott:
Ha leszakítasz,
elhervadok!

Erre tövestől
kivettem őt,
virulj kertemben
házam előtt!

Ott jól beástam
gyökereit:
egész bokor már
és úgy virít!










4 megjegyzés:

  1. Na, igen ! A régi,szép idők ! (Goethe:1749-1832)- csak mentek az erdőben, aztán kiástak ezt-azt... (tövestől) - hagyján... de olvasom, hogy kőzet és ásványgyűjteménye is volt,- ( Bp.-en van ?- Akadémián ?- Goethe szoba)- stb. :-) :-)OK! - szépek a virágaid... meg irigyelni lehet,hogy annyi mindenre "ráérsz" mint Goethe ! :-) :-)
    ************************************

    VálaszTörlés
  2. (Bocs',ha nem ide tartozik, de el fogom felejteni...napok óta látom a tv-ben ? -)
    Reigl Judit (Természetesen nem ismertem...) ill. bizonyára van ennél jobb weboldal is.
    **********************************
    Soha nem fogom megbocsájtani magamnak(?)- nem tudtam,hogy a párizsi UNESCO székházat a Pécsett született Breuer Marcell tervezte - (ha már oly' sikeres volt a keddi program) (MTI hír)- remélem, az ott "megfordulók" tudják/tudták...
    ********************************

    VálaszTörlés
  3. A virágaid valóban gyönyörködtetőek.
    Nálunk most az a helyzet, hogy " jobb ma egy szúnyog, mint holnap kettő"..:-)))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a virágaid! :o)

    VálaszTörlés