2010. szeptember 25., szombat

Judit Horváth Fontana kiállítása

Majdnem lekéstem. Kissé későn kaptam észbe, vagy nem is tudom…A kiállítás időtartama is meglehetősen rövid volt, mert a Magyarok Kulturális Világfesztiválja mindössze  12 napig tartott – holnap zárul.
Így ma csak a János utcai Pannon házban lévő rézkarc kiállításra jutottam el. De megérte, ugyanis érdekes, finom kidolgozású és témáiban nekem kedves képeket láthattam.
A véletlen úgy hozta, hogy a kiállító művésznővel is volt szerencsém személyesen megismerkedni. 

Judit Horváth Fontana Budapesten született. Képzőművészeti tanulmányait a Képzőművészeti Főiskolán
kezdte. 1966-ban Rómában telepedett le, majd Triesztbe költözött családjával, itt 6 évig rézkarcot
tanult a Scuola Libera di Acquaforte „Carlo Sbisá”-ban. Részt vett több egyéni és kollektív kiállításon, mind
Olaszországban, mind külföldön, többek között Svédországban, Ausztriában, Japánban, Angliában és Spanyolországban.(http://www.jpte.hu/pab/MKV2010_program.pdf)    

Kiválasztottam - nyilván nem lep meg Benneteket  - néhány képet, melyek nekem tetszettek. Íme:


 (Ma másképp NEM lehetett a képeket feltölteni. Nem értem, miért van ez az őrület.....)

1.Sikátor  2.A nyárfaerdőben lakik a mese  3.Őrök  4.Az erdő ritmusa
5.Macskafű  6.Kagylók  7.Napkelte  8.Ég az erdő

4 megjegyzés:

  1. (1.) Végre egy esemény, amit nem @X ajánlott ! :-) :-)
    Azért majd a jövő hétre (39.) is lesz programod ? Esetleg ezt :
    A volt (OTI) vagy SZTK
    Valahová felírtam a Tudásközpontban (?) megnyíló üvegkiállítás (?) hírét is ! (ne feledd...)
    ********************************

    VálaszTörlés
  2. (2.) Arról már esett szó, hogy túlzottan ott sem tolonganak (?)-ill. eléggé kevés "reklámot" kapott (?) - vagy tudom is én.
    Nem a legjobb cikket ajánlom, (másikat nem találom)
    Számadatok
    (Kíváncsi leszek, a "végső összesítésbe" hogy' számolják majd bele a kisebb rendezvények látogatottságát ?- (állítólag terveznék...) (?) -
    Kimaradt : remélem a Postapalota is előjegyzésbe véve ?- (rövid ideig lesz csak látható)- (régi képeslapok)

    VálaszTörlés
  3. Kösz az SZTK-s ajánlást, eddig még nem olvastam róla.
    A Postapalota "elő van jegyezve" s természetesen a Kaptáram :-) is.
    (Alig várom, hogy megnyíljon a könyvtáram.)

    VálaszTörlés