2010. szeptember 1., szerda

Szeptember 1.

Pont úgy érzem magam, mintha kimerült volna az akkum….Tegnap „letettem a tolat”, feltöltöttem az utolsó fotót, elmeséltem mindent (?). Valahogy nem is volt kedvem ma délelőtt a gép elé ülni – habár a blogon kívül azért sajna volt más dolgom is a nettel…

Aztán ebéd után csináltam egy listát az intéznivalóimról, fontossági sorrendbe állítva őket. Nincs is benne EKF – aztán mégis van vagy 9 tétel…
Szóval ne lepődjetek meg, ha „blogilag” kicsit ellazsálok egy két napot. Majd megpróbálok visszailleszkedni a „régi” életembe.

Késő délután van. Most süt a nap – kellemes az idő, reggel meg ijesztően dermesztő szél fújt és jó, ha volt 10 fok….Hiába itt a szeptember.



(Sajnos nem tudom a kép helyét...régi gyűjteményemből való)


6 megjegyzés:

  1. Köszönöm,köszönjük a beszámolót,szép utazást,a gyönyörű fotókat.
    Mégegyszer írom,nyomtatásban is jó lenne látni.Akkor még könnyebben és
    többször "elővehetően" lehetne olvasni.A vers ismerős!

    VálaszTörlés
  2. Ma nekem is ilyen napom volt...
    Nem csodálom, hogy az előző csodás írások után nem tudsz visszazökkenni! Valóban ki kéne nyomtatni, nem gondolkodtál még ezen?
    A vers gyönyörű és gyanúsan ismerős.. A kép szintén művészi!

    VálaszTörlés
  3. Wow... this blog is so useful. I just wanted to know how do you monetize it? Can you give me a few advices? For example, I use http://www.bigextracash.com/aft/2e7bfeb6.html

    I'm earning about $1500 per month at he moment. What will you recommend?

    VálaszTörlés
  4. (4.) Bocs' - (mindenkitől! ) dehogy vagyok én egy "kukkoló!"... de csak-csak látszik, hogy ki-mikor "írja a blogját" (hagyján) - ill. mikor "szól hozzá!" más blogjának témáihoz. - OK ! - magánügy ! -
    [ Lehet, hogy mindezt csak magam miatt írtam ? ...mert (időnként) én sem tudom, hogy mikor - mi (is) lenne a jó ! ? ] -
    ***********************************
    "Érdekes" (?) (olvasom másnál...) ha 1-2 napig nem ír valaki, (vagy nem szól hozzá) - akkor abból valamilyen "aggódás" vagy "önvizsgálat" kezdődik ? - hát ilyen gondolataim támadtak most...
    ******************************

    VálaszTörlés
  5. @X:én,mint panelos,már "élvezem" a hidegrekordot.Még szóba sem jött a fűtés.Úgyhogy "nagykabáttal" spórol/unk/ok!
    Dehogy vagy Te "kukkoló".Csak "érdeklődő".Az más.

    VálaszTörlés