2010. október 7., csütörtök

Mocskos E.ON (Mist E.ON)

Örvendezve, szívemben igen kellemes érzésekkel olvastam az alábbi hírt: 10 % kedvezményt ad az E.ON a rendesen fizetőknek. Részletesen itt: http://www.baranyanet.hu/cikkek/12437

Én marha, szamár, balga, bolond !!!! Miért hittem, hogy egy mocskos kapitalista nagyvállalat, aki arra sem képes, hogy korrekt, épeszű ember által ellenőrizhető számlát adjon, aki ott ver át, ahol tud, az ilyen „nemes” akcióra képes ???!!! (Miért, Te tudod, hogy mennyibe kerül 1 kWh áram, vagy 1 m3 gáz ???)

Nem, nem kedves olvasóm, az E.ON CSAK ANNAK AD KEDVEZMÉNYT,  aki nagyméltóságát ONLINE eléri. Annak ad, aki tud használni számítógépet, és ehhez még egy hányingert-keltő szövegre is betanítja nyomorul alkalmazottait. A 06-40-106-566-es telefon mellé kényszerített szerencsétlen ügyintézőnek azt kell(ene) beadni a telefonálónak, hogy mindezt azért kell online intézni, mert annak, akinek nincs internetje, így alkalma nyílik arra, hogy átmenjen és megismerkedjen a szomszédjával. Annak feltehetőleg van már internetje, és mert szívességet kért tőle, hát jobbá fognak válni ettől az emberi kapcsolatok. Nem hazudok, elhihetitek ezt mondta, szegény nő nekem ma bele ide a saját fülembe, 15 perccel ezelőtt. Hát csak azért nem hánytam a saját telefonomba, mert nekem kellet volna kitakarítani…

Én nem kértem kedvezményt, holott, amióta eszem tudom, még soha egy napot nem késtem el a befizetéssel és gyanítom, vagyunk néhányan ilyenek. És nem kérték azok sem, akik „csak” tisztességesen fizettek, de sajnálatos módon nincs internetjük. Nem kérte a 82 éves szomszéd nénim, aki minden nyugdíjfizetős napon, 6 borítékba külön-külön rakogatja a különféle számlákra a pénzt, mert „olyan még nem volt, akármi is történt, hogy én valami számlát nem fizettem be”!
Nem kértük, de ezzel, a kegynek feltüntetett kedvezmény-variációval, sikerült rendesen lealázni sokunkat….
Nos igen, Rozika nénivel, Sanyi bácsival és még sokakkal van most kiszúrva – ezzel az intézkedéssel. Már az is vérlázító, amennyibe kerül (pl. az áram is, hogy a többiről ne is beszéljek, mert azok  sem jobbak a Deákné vásznánál) és akkor van pofájuk így meghirdetni egy „akciót” ?
Mocskos, mocskos, mocskos E-ON ! 
(És akkor arról szót se, hogy "túlterheltség miatt" az E-ON weblapja nem érhető el !!!!!)

9 megjegyzés:

  1. (1.) Bár vannak "gondjaim"- már 3.napja... (megint csak nem védem a "mundér becsületét) - mellesleg miért ne lehetne tudni, hogy mibe kerül 1 m3 gáz, vagy 1 kWh óra áram ?- (de ne bonyolítsam!) -
    Tipp: kérjed el a "szomszéd néni" számláját és az azon lévő adatokat jelentsd be ! - és egyéb tippeket nem adnék ! Mellesleg a határidő : november 30. [ Nem "csúcsidőben" kell(ene) próbálkozni,- hanem pl. hajnalban ,meg este ! :-) Pl. amikor a "Szomszédok" tv. sorozat megy ?- vagy tudom is én mik ?-
    Aggódom ! (-ha így folytatod...) (...) [ Mellesleg az e.on. főoldalon (?) "segítség"-nél (vagy Gyakori kérdések) - ezt -azt elolvashatsz még ! ] -
    Megjegyzem ott az e-mail cím is, ahová írhatsz panaszos levelet ! - araminfo@eon.hu
    ( Jó neked... ha a "beígért pár ezer Ft-ra nincs szükséged...) :-) Na, nyugalom...

    VálaszTörlés
  2. (2.) Bocs' ki is felejtettem, hogy (ismétlés) sajnos (?) - hogy milyen legyen egy számla (gáz,villany - stb.) azt bizony (magyar!)törvény írja elő! (vagy törvénynek a végrehajtási utasítása) - lásd még a MEH honlapját !- (Magyar Energetikai Hivatal ) és ilyesmik! - mellesleg panaszodat ott is bejelentheted ! :-) :-)
    Más hír : ki lett az irodalmi Nobel-díjas 82010) :-)

    VálaszTörlés
  3. (3.) a BBC
    (és jobb oldalon - mellette Related stories katt')

    VálaszTörlés
  4. Meglepett volna, ha nem veszed őket védelmedbe....
    Az én véleményem az, amit leírtam. Nem kell velem egyetérteni.

    VálaszTörlés
  5. Én mindig is szerettem az EON-t, mert rohadt egyszerű a számlájuk. Nálunk kicsit több a kedvezmény fajatája:

    - ha pontosan fizetsz kapsz kedvezményt

    - ha átutalással fizetsz, kapsz kedvezményt

    - ha gáz és villany is EON-os, kapsz kedvezményt

    - ha online csinálsz mindent, kapsz kedvezményt

    - ha 60 év felett vagy, kapsz kedvezményt

    - ha 60 év felett vagy és támogatást is kapsz, kapsz kedvezményt

    Sok minden van még, de őszintén a legjobb az ha minden papírmentes. A jelenlegi szolgáltatónk 3 havonta egy egész erdőt küld ki számla címen. És még arra sem képes, hogy két oldalra nyomtasson.

    De más szolgáltató egyszerűen többet fizettet veled, ha te papír alapú akarsz maradni vagy ha csekken fizetsz.

    Ha összeadjuk, akár olyan 20% is lehet a különbség.

    A betanult szöveg meg sajnos mindenhol undorító. Ennél szarabb már csak az apróbetűs rész :)

    VálaszTörlés
  6. (6.) (péntek) Kedves E.OB-om ( áramrészlege) 28 perc alatt sikerült a regisztrálásom! Elismerésem ! Köszönet és hála! :-) :-)
    Igaz, "hatalmas" trükköt alkalmaztam ! Először minden eddigi regisztrálásunkat TÖRÖLTEM! (=eddig a gáz volt regisztrálva/bejelentve)-Majd kezdtem elölről ! -és siker !
    Ha-ha-ha (most viszont a gáz nincs "modern módon") online regisztrálva ! - na, de ki nem sz**ja le !
    Komolyra fordítva a szót :
    (Kapom reggel az e-maileket...) egy ismerősöm (V.L.) a saját számítógépéről jelentette be Édesanyját és a sógorát is !+ saját magát- (és működik a dolog!)
    Bocs'- mint autodidakta !- kegyetlenül jó voltam ma ! :-) :-)
    *********************************

    VálaszTörlés
  7. (7) @ Márknak :
    Na, majd @Aranyosf. nem fog velem egyetérteni ... :-)
    Holott én nem véd(t)em őket ! -
    Pl. az is egy "nagy kedvezmény", hogy a lakosság többsége sárga csekken fizet! (még mindig)-és annak a postaköltségét (!) átvállalják a szolgáltatók! Természetesen megszüntetném! Értsd = aki sárga csekken fizet, az fizesse ki - saját maga - a postaköltséget !
    Más : (mellesleg) vannak itt is "akciók" - "osztogattak" takarékos izzót ! - (intézményeknek,"szépkorúaknak" és ne soroljam! )
    Ismétlem : a számlák tartalmát kötelezően előírják a szolgáltatóknak! (Törvényben!)
    @Márk : ahogy elnézem az (GB) számlákat... OK!- lenne még ott is mit fejlődni! -igaz pl. az "önkormányzat" legalább a lap (papír) mindkét oldalára ir ! (stb.)
    Üzenet : aztán 5 évig megőrizni a számlákat ! (Képzeld el ami itthon van! - má' vagy 7-8 évre visszamenőleg áll a sok számla a dossziékban! :-) :-)
    Pusz' nektek ! Aranyoskáim !
    Rohanok a boltba ! - elhíresztelni, hogy végre : Kovácstelep az nem Patacs ! :-) :-) ( 5 nap alatt elintéződött) :-)

    VálaszTörlés
  8. Nekem ma reggel 6 órakor sikerült beregisztrálnom magunkat és a férjem szüleinek adatait is. Ha elküldöd nekem emailben a szomszéd néni, szomszéd bácsi adatait - és persze nem gondolják, hogy visszaélek vele - akkor nagyon szívesen segítek őket is beregisztrálni...

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Abile a felajánlott segítséget, kicsit kísérletezem még én is vele - hát olyan (remélem)nincs, hogy ne sikerüljön, amit nagyon akar az ember. Valószínű az időpontot nem jól választottam meg. Igazad lehet, éjjel, vagy hajnalban kell próbálkozni a regisztrálással. Ha az enyém sikerül, akkor persze, hogy megcsinálom én is mindenkiét, aki kéri tőlem. De: AKKOR SEM ÉRTEK EGYET AZ ELJÁRÁSSAL !!!!!
    EZ DISZKRIMINÁCIÓ.

    @x: örülök, hogy neked már sikerült. Amúgy meg kétlem, hogy ez az ország "online" színvonalon lenne már. És bankfiókja sincs mindenkinek. Egyébként a bank is megvág, bármit kérsz tőle, ingyen nincs semmi.

    Márk: szinte el sem hiszem, hogy létezik ennyiféle kedvezmény.Csak akkor meg azt nem értem, egy angol miért különb, miért érdemel többet, mint egy magyar ?

    VálaszTörlés