2010. október 1., péntek

Eggyel kevesebben...

Újra elment egy nagy színész….Szept.29-én meghalt Tony Curtis.
Én kedveltem, a „Van aki forrón szereti”-t többször is láttam, de emlékszem a Monte Cristo-ra is, meg a „Minden lében két kanál” sorozatára is, az ugyancsak jóképű Roger Moore-ral ... És azt sem felejtettem el, hogy anno az ifjú lányok  rajongtak a jóképű, fiatal színészért.
Hát igen. Lassan sorra-kerülnek az ideáljaim, a kortársaim, az ismerőseim, s hovatovább én is…

 Nem másolom ki, itt olvashatsz az izgalmas-mozgalmas életéről:



7 megjegyzés:

  1. (1.) Nem kisebbítve a hír értékét,- tegnap(csüt.) este 20 óra körül (?) -vagy 3 csatornán (magyar) is ment a "visszaemlékezés" ?- (féle...) talán a "jobbik" lehetett ami a Duna Tv-n volt látható. - (magyar hangja legtöbbször Sztankay istván volt ?- (szép gondolata (mondata) volt róla) - - valahogy ennél többet nem tudok. (?) - filmjeiben (?) - valahogy nem ő "érintett" meg engem! - ( esetleg a hölgyek ? ) - ill. hát... szül. 1925 - így aztán a (kis) leányok "rajongása" érte... eléggé felesleges lehetett ?- [ de ezt sem kritikaként írtam! ] -
    ( Jó kérdés, hogy az én Schwartz ismerősöm (anno) - rokona lehetett-e ? ] - de ez már egy más téma - lehet(ne)
    ********************************

    VálaszTörlés
  2. (2.) jaj nekem ! a jó hosszú beírásom elveszett ! (csak nem más is dolgozik a blogon ? )

    VálaszTörlés
  3. (3.) Lerövidítve :
    Emberi tájak Floridában
    Képek alatt is megnyitható és lehet kicsit csavarogni.

    VálaszTörlés
  4. [4.] (szombat)
    "Számvetés-féle" (?)
    ("gyakorlatilag" 2 fős a "család"...bár adott időszakban voltak "vendégek" is... stb.)
    (09/szeptember havi fogyasztások)
    Víz : 6 m3
    Villany : 179 kWh
    Gáz : 40 m3
    ( A meleg vizet is a gázkazán "csinálja" - az elektr.berendezések számáról meg szót sem... bár szinte minden berendezés "lekapcsolható" - használaton kívül... Ja!- meg az energiatakarékos izzók... ]
    Hát, ennyit ! (utókornak)
    ( A héten (?) drágult a kenyér is...igaz, "csak" 10 Ft-tal...)
    "Erzsébet" kenyér lett 270 Ft (0.75 dkg.)- a O,5 Kg-os "kocka" alakú meg 170 Ft )
    Egyebekről - tán' szót sem !
    (magánjellegű...)
    ***********************************

    VálaszTörlés
  5. (5.) Többel kevesebben... (jut eszembe a címről...)
    Esetleg ezt is az utókornak (?) - (remélve, hogy még nincs "kampánycsend" ?- vagy valami változás van abban is...)
    Meg a kapcsolódó cikkek
    ( "Kis közvélemény kutatásom" (szombat reggel a boltban...) hát, - no comment ! - "Duma az van!..." - "tett" annál kevesebb ? - )
    **********************************

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedveltem Őt!..A sorozatot Roger Moorral -amiről írtál- és a Van aki forrón szereti -t nem is tudom hányszor röhögtük végig a családdal! Istenien adta elő a NŐ-t!:))) Nyugodjon békében!...
    Azért nem bánnám, ha ennyit élhetnék, persze nem tolókocsiban!:(
    Aranyosfodorka - viszonyítsunk a híred személyéhez - még van egy bő húszasod,ne gondolj az elmúlásra, korai lenne!:)Tudom, hogy semmire nincs biztosíték, de fő az optimizmus!:)

    VálaszTörlés
  7. (hétfőn) - majd kiderül, befogadja-e a blog utólag. (?)
    T.Curtis fotók
    *************************************

    VálaszTörlés