2010. november 13., szombat

Pompás ebédem receptje, gyenge fotóval

Imádom a brokkolit ! Többféle elkészítési módom van, ma a sajtmártásos készült, imígyen:
Roppanósra pároltam a brokkoli-rózsákat, közben megmelegítettem egy adag  „varia-tuningolót”. (Hogy mi az ? Alább leírom azt is.) És elkészítettem egy szerecsendiós sajtmártást.
Ezek után fentieket csak össze kellet raknom, brokkoli párolva, rászórva a varia-tuningoló, ráöntve a sajtmártás.
Hát kevés finomabbat tudok !


Varia tuningoló: darált húst pörköltnek készítek el, de levét teljesen elfőzöm. Ezt kisebb dobozokban (1-2 adag) lefagyasztom. Felhasználható mindenféle rakott zöldséghez,  ebből készül az én milánói mártásom is, de lehet vele rizses-húst is alkotni. Próbáljátok ki !

6 megjegyzés:

  1. Szuper!
    Így csinálom én is!Mondjuk a darálthusi eltevését kivéve.Jó ötlet,van brokkolim.Sajtmártást én is szerecsendióval ízesítem,én még egy kicsit "bedugom" a sütőbe is,egy
    kis reszelt sajttal.Mármint a rakott brokkolit.

    VálaszTörlés
  2. T.Blogíró és Olvasói ! Írtam már, hogy a brokkolit nem eszem. Persze, attól még jó lehet ! Ha már B (brokkoli) én is B-vel (foglalatoskodtam)- e-GFB - autó kötelező biztosítása! Hát... amennyi "alkotórész" van a brokkoli esetében, legalább annyi adat kellett nekem is !
    (értsd =leellenőrizni a forgalmiból)
    Amúgy igen nagy meglepetés ért minket! [Hisz' öregebb lett a tulajdonos... az autó is... ] - aztán a tavalyi évi 45.240 Ft helyett a 2011-es évre az ajánlat 22.920 Ft. (!) - elég érdekes... de ez van ! Megjegyzem nem kerestem új biztosítót !- maradunk a "réginél."
    Kérdés : vajon intézitek-e az autótok biztosítását ?
    *********************************

    VálaszTörlés
  3. Fodorka, nemrég jöttünk haza egy kb 20 km-es túráról... mit gondolsz, milyen érzés így olvasni erről???? Na azért.
    Feltettem már egy kis vacsit, de amit te leírtál, azt egyszerűen nem tudnám megunni - mínusz a husi.
    Egészségedre!

    VálaszTörlés
  4. Én is brokkoli imádó vagyok és nagggyon jól hangzik ez a recept! Ki fogom próbálni, köszi!
    Sajnos, én a brokkolis spagettit is imádom!:(

    VálaszTörlés