2011. január 9., vasárnap

Kicsi olvasni-(irigykedni)való


Ma lusta vagyok gondolkodni, új történetet kitalálni, írni. Lenne ehelyett viszont egy ajánlatom. Valószínű, hogy nem mindenki nézi  a blog jobb oldalán felsorolt, és általam rendszeresen olvasott blogokat. Nos, ma itt találtam egyet – melyből el lehet jutni más nagyszerű helyekre:.
majd a cikk alján látható linkekre kattintva kalandozz egy kicsit !
Kissé szomorkásan olvastam, hogy ma Magyarországon, ha valakinek van pénze, milyen szép helyekre juthat el. 

3 megjegyzés:

  1. (Természetesen én pl. mindig megnézem az ajánlott oldalakat- ismerjem el, néha bele-bele is "rondítok" némelyikbe! Bocs' - tőlük !)
    Mintha régebben írtam volna, könnyebbség lenne, ha a boston.com is fel lenne tüntetve ott,- bár miattam így is jó.
    Csak-csak lokálpatrióta vagyok ? - és bár nem jártam ott,- (étteremben - okát ne firtassuk most!)
    Itt egy "hasonló" valami ?- "minden szobája másképp' berendezett)
    Bagolyvár / Pécs
    Katt' jobb old.-és ott lesznek a fotók. (stb.)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam, hogy a Bagolyvárnak ilyen szobái vannak ...életemben egyetlen egyszer voltam az éttermében.
    A Boston-képeket beraktam.

    VálaszTörlés
  3. Na, látod ! ( én meg egyszer sem,- bár nem "anyagi akadályok" miatt)- ill. félve (?) írtam be a linket,- mert "kevertem" a.... "Valcsics-villával" (?) - ami - ha jól értem - volt a Reéh Gyuri "háza" - és nem a Bagolyvár.
    Persze, dehogy akarnék én "régi sebeket" "felszaggatni" - viszont (sokszor) a "téma nem kerülhető meg."
    *************************************
    Igyekszem az e-mailre is válaszolni... (majd)
    [Végre "ráébredtem" - a b.fenyvesi vasútállomás mögött a "VIGADÓ' - van... és nagyon gyanús, hogy a "KUPA" - (bár átépítették) van közelebb (?) Alsó-Bálatelephez.
    (Ellenőrizendő) - majd... egyszer.
    :-) ]
    *********************************

    VálaszTörlés