2011. március 13., vasárnap

A szitakötők csodálatos utazása

Kedves Olvasóim, nekem ma egy csodálatos csokitortát kell alkotnom, emiatt aztán  nincs túl sok időm. Elővennék – ha nem haragszotok – egy konzervet, amit az ilyen szűkös időkre tartogatok. Elvileg bemásolhatnám ide az egészet, de talán egyszerűbb (tisztességesebb?) csak a linket beírni, s akinek természettudományos érdeklődése van, csoda érdekes dolgokat tudhat meg itt a szitakötőkről…
Valamikor jó régen, láttam már egy filmet ezeknek a rovaroknak az életéről, de az nem tért ki erre a különös vándorlásra,  ami első olvasatban szinte hihetetlennek tűnik, de a cikk végére érthetővé válik.
Ha érdekel a téma, kezdd el olvasni !


(Mellesleg ezen az oldalon a bal oldali menüben válogatva sok szép állat-fotót láthatsz még !)

2 megjegyzés:

  1. (hétfő)
    Jó kérdés,ki-mivel töltötte a vasárnapját ? (elég nagy volt a csend itt a blogban)
    Nem tudom,kit hogy' érintettek meg a legfrissebb(!)japán hírek ! Újabb felvételek bemutatása !- Viszont jutott eszembe (...) az állatok elpusztulásáról még nem láttam/láttunk képeket !
    OK!- mondhatjátok, hogy tán' azért mert nagy város és pl. nem egy akkora kis település,mint a "vörösiszaposok"- és ne bonyolítsam ennél jobban!
    Derűs Hetet !
    (Bár elég sokat olvastam,valahogy nem ajánlanék én most elolvasásra semmit sem.)

    VálaszTörlés
  2. (hétfő)
    Akit érdekelne : (szakmai továbbképzés)
    Egy kis továbbképzés

    VálaszTörlés