2011. április 28., csütörtök

Szívélyes üdvözlettel….

Merengtem pár napig, hogy érdemes-e erről beszélnem, de – bevallom – könnyebb lesz a lelkemnek, ha a terhet itt, szavakba öntve letehetem.

Költői a kérdésem, őszintén szólva nem is nagyon várok rá választ: Miért van az, hogy  elküldök 53 db. húsvéti üdvözletet (=E-mailt) – köztük igen „JÓ” ismerősöknek – és közülük vagy 14-en a fülük botját sem mozdítják ? Nem divat ma már a húsvéti jókívánság ? Hiszen ez a gépi, még csak pénzbe sem kerül…

Nem, higgyétek el, ez most nem az öregasszony sértődöttsége (olyasmi is van bennem sokszor, nem titkolom)– egyszerűen értetlenül állok a dolog előtt. Ha én esetleg olyan valakitől kapok üdvözlőlapot, akinek én valami ok miatt nem küldtem, akkor valami kedves szövegel „kibeszélem” magam, elnézést kérek, és utólag kívánok valami jót. Megesett már velem. 

De igenis fájdalmas, ha olyan emberek, akikkel kifejezetten jó a kapcsolatom, se nem írnak, se nem veszik fel a telefont….Ennyire azért senki se elfoglalt – gondolom én, különös tekintettel, hogy a „bűnösök” egy jó része nem is dolgozik, nem hivatkozhat arra, hogy annyi volt a munkája, hogy erre már nem jutott idő.  Sajnálatos módon még rokonok is vannak ezen a listán…

Most karácsonyig gondolkodom, és még az is meglehet, hogy a következő ünnepen én leszek az, aki nem küld senkinek jókívánságot….Mert hát minek is ? Az ünnep ettől függetlenül is „megtartatik” és ha jó lesz, az nem az én kívánásomon múlik.
Így is fel lehet fogni a dolgot, csak ezt én egy újabb „szálszakadásként” értelmezem – és mint múltkorában írtam, már rég nincsenek szemfelszedők….

 
Kép:  http://goodgirls.lapunk.hu/kepeslap_k uldes.php?u=88219&t=1&a=99276

6 megjegyzés:

  1. Sajnos ez társadalmi jelenség. Már én is gondolkodtam az okán. Talán a sok "levélszemét" változtatta meg az embereket és nem tudják az értéktelen megkülönböztetni az értékestől. Sok oka lehet még. Azér örülni kell annak is, hogy a statisztikád szerint, több, mint a fele válaszolt :-)

    VálaszTörlés
  2. kicsit dogledezik a blogger, nem lehet kommentelni
    @X is nehezen tud ide irni

    VálaszTörlés
  3. (péntek) Micsoda érzések (!) "tombolnak" bennem... (amik azért itt nem publikusak) értsd : próba !
    Tudok-e hozzászólni ? (én is !- nem csak "más" )

    VálaszTörlés
  4. (péntek) Szerintem érdemes lett volna kettéválasztani a témát ? - mert (-utókornak-) van ugyebár a hagyományos képeslap küldés. Én nem nagyon járok utána, de pl. a postán a legolcsóbb üdv.lap az 30 Ft,- hozzá a bélyeg kb. 90 Ft - és az már 120 Ft/db - és akkor ne említsem,hogy (Pécs) mennyi postaládát leszereltek,újabb "séta" találni egy ládát...stb. Illetve megírni a lapokat! [esetemben úgy,hogy lehetőleg ne azonos,semmitmondó szöveggel... ]
    Mea Culpa! (volt is belőle "sértődés" ?) - én nem túlzottan kedveltem azt sem, ha egy-egy személy "a családja" nevében küldte az üdvözletet,-amit a "tagok" képtelenek (?) voltak min. aláírni? megjegyzem: SOHA nem írtam alá más nevében lapokat! - mert volt,hogy X.Y.egy (ffi) ezt szóvá tette nekem...de ez is egy más történet!
    ************************************

    VálaszTörlés
  5. (péntek)
    OK!- vannak az e-mailek... (ünnepnapok idején) - akkor meg azt viselem nehezen, hogy kapok egy e-mailt : (lényegtelen,hogy milyen melléklettel) - [sajnos,már sok mindenkit "kiismertem" ez ügyben... ] -hagyján! - majd látom, hogy "egyetlen gombnyomással" az vagy 30-40 -más személynek- is el lett küldve. Persze,ne má' megint én legyek az, akinek "semmi sem jó!" (?)
    Más: (kimaradt) - anno/régebben - volt barátnőmet és engem... "berendelt" a "kedves"...bankunk...és ott (előttük) kellett "aláírás mintát" adnunk, mert (állítólag) annyira hasonló az aláírásunk!
    Szót sem, ha pénzt fizettem be (nekik) nem zavarta őket... de pénzt kivenni...azt már "rizikósnak" tartották ? -
    ************************************

    VálaszTörlés
  6. (péntek)
    és már csak annyit,- pontatlanul! -a napokban vagy 2 tv.műsort néztem - azt a Feleki Kamill féle "Tudni illik,mi illik"- et. Én is 2elmerengtem", hogy 2011-ben (!) - mi minden nincs már úgy, ahogy azt "őseink" gondolták! [tetszett: említődött, hogy étteremben a legdrágább étel kb. 25.50. Ft volt :-)- és sok egyéb más ] - már bocs'- de szerintem az is sajnálatos (?) ha valaki felett "megállt az idő"... és pl. a végsőkig ragaszkodik ahhoz, hogy az ő idejében úgy illett!" - ám vélekedjen úgy ! - viszont másban NE keltsen lelkifurdalást !- vagy lelkiismeret-furdalást! (utóbbi 7 szótagnál több- és kötőjellel írandó...] :-)
    Tipp: aztán készülni!
    (nasolás ne legyen!) - mert ma "mindenki" (?) az esküvőt fogja nézni ?... :-)

    VálaszTörlés