2011. május 8., vasárnap

Gyorsan…amíg még ingyenes…

http://nol.hu/kult/nyugdijasnak_nem_lesz_ingyenmuzeum_  ) 
elmentem a Kisgalériába, hiszen készültem oda napok óta, csak mindig közbejött valami.

Abban a tévedésben éltem, hogy csak Zlatko Prica képeinek van itt kiállítása,  aztán alaposabban megnézve a meghívó prospektusát, vettem észre az apró betűt: A Tar-i (Horvátország) Alkotótelep művei,  és a kiállítás pontos címe pedig: „Hommage a Zlatko Prica”
Érdemes volt elmenni, most is találtam kedvemre-valókat, és készítettem fotókat is. A kiállítás május 22ig tart nyitva, aki arra  jár, - megér egy fél órát - térjen be !
















5 megjegyzés:

  1. Majdnem sikerült beírnod. (Hová az a nagy rohanás ?)
    Nem lesz ingyenmúzeum
    Na, de a másik linkemet meg nem találom...

    VálaszTörlés
  2. Minek rontsam el a hangulatot... amúgy sem találom a Metropol cikkét ( Egyre nagyobb részt kér a rezsi) - és ilyesmik.
    esetleg itt van ez :
    A kiállítás megnyitása
    (Szót sem, most került fel a netre : 2, valahány milliárd hitelt vesz fel Pécs...)

    VálaszTörlés
  3. Utókornak :
    Kékestetőn hó hullik!
    Szinte egész nap a ciha alatt voltam!
    Úgy emlékszem ?- kb. dél órta esik az eső is.
    Pécsett most kb. +9 C°
    (Bekapcsoltam a fűtést!...)

    VálaszTörlés
  4. Itt is esett majd' egész nap.Ja és fűtenek!
    Jó dolgom van.Kiállításról-kiállításra járhatok,nemhogy ingyen,de a fűtött szombámban.

    VálaszTörlés
  5. Ez elszomorító, így sem látogatják oly sokan. Mi lesz ha a felszökik az ára és megszűnik az ingyenes tárlatok lehetősége.
    No majd, a neten közkincsé tesszük t a látottakat, majd abból csemegézünk. Emlékeztek, a 2010-es Európa Fővárosa Pécs című helyszínekre, amire mi a távolság miatt nem jutottunk el, de Aranyos...napi rendszerességgel, @x-nek ajánlataival a programokban mégis részt vehettünk. Bizony ezt nem lehet elégszer megköszönni.
    Köszönjük!

    VálaszTörlés