2011. június 15., szerda

Good by Tűztorony



Majdnem mindegyik kiállítást láttam a megnyitása óta. Egyszerű, kicsi, de épp ezért nekem valahogy kedves volt ez a hely. A teremőrökkel lehetett beszélgetni, és az esetek nagyobb részében – délelőtt - egyedüli látogató voltam. Fényképezni mindig engedtek.
Nem Munkácsykat állítottak ki, ez tény. De egy hely volt, ahol bizonyos művészek, bizonyos műveiket bemutathatták. Feltehetőleg azért, mert máshol nem jutott hely nekik.
Én sajnálom, persze nem csak ezt/őket…..

A kiállítás még június 24-ig, hétköznapokon 10 és 17 óra között látogatható, a Rákóczi út 3.-7. alatt.









Ez az alábbi egy annyira jó kép volt (ami a fotón természetesen nem látszik), hogy legszívesebben elhoztam volna haza magammal.....




2 megjegyzés:

  1. Az általad ajánlott linken túlmenően nem nagyon találtam hírt a (tervezett) bezárásról más pécsi honlapokon, ill. "csodák" még történhetnek... Igaz, sok minden másnak sem kedvez a mostani helyzet. ( sem az országos, sem a helyi)
    Úgy látom (?) a honlapjuk sem működik (PMBT) és ismeretek hiányában nem szívesen vélekedem.
    Ha jól olvasom, a megnyitó 2009.09.18-án volt.

    VálaszTörlés
  2. J Móker Zsuzsanna munkásságával volt szerencsém találkozni, tavaj a Keve Galériában rendezett kiállításon. Tehetséges, engem nagyon elvarázsolt az alkotásaival.

    VálaszTörlés