2011. június 14., kedd

Most nyílik pontosan…

Katt ide:





Kép:



10 megjegyzés:

  1. Nekem is nagy kedvencem! Rengeteg szép emléket hoz elő a hárs tömény vagy szállongó illata. Köszi:)))

    VálaszTörlés
  2. Kellemetlen!- mert most (lásd az időpontot)épp' zápor van (?) - vagy valamilyen erősségű eső + mennydörgés. (Pécs)+20C°mellett.
    Ne legyen igazam, de megnehezíti a méhek dolgát ?- ill.az illatozást is ?
    (Na, legjobb "álmomból" felébredtem...)

    VálaszTörlés
  3. Valahogy "ösztönösen" éreztem, ez sem lehet már úgy, mint anno ?
    Csak engedéllyel
    Na, ne bonyolítsam...
    (Viszont ne poros és főleg benzingőzös területen lévő fákról,- stb.)

    VálaszTörlés
  4. Kosztolányi Dezső:Zsivajgó természet:"Fák beszéde"-Hárs

    "-Szülőházadban,a vén udvaron
    hová gurultak labdáid,szegény?
    Hová repül a sárkányod vajon
    s kedved,hited az életed felén?
    És merre szálltak,merre tüntek el
    viháncoló,víg gyermektársaid?
    Ezt kérdezed,de senki nem felel,
    csupűn mi zúgunk,régi hársak itt."

    VálaszTörlés
  5. @x: nos, ezért nem veszek én már boltban gyógynövényt. Ha ahhoz kel engedély, hogy az útmenti fákról szedjenek hársat, ahol az autók kipufogógáza bemocskolja, akkor azt csak igya az, aki az ilyent megveszi és forgalmazza.
    délim: Kösz a tiszavirágos anyagot. Én "élőben" még nem láttam...

    VálaszTörlés
  6. Az udvarunkban van 3 hársfa, 2 egyidőben virágzik,a harmadik később és csak annak a virága a jó. Olvastam ha a levél ezüstös fonákú akkor az a jó teának. A virágját meggybefőttbe is tettem nagyon finom lett tőle.

    VálaszTörlés
  7. Ahogy jósoltam ?
    Kedd-Pécsett
    és ez
    Pécsi képek
    Remélem, megúsztad ?
    Mi igen.

    VálaszTörlés
  8. kyba: csak a kis levelű hárs a gyógytea ! A levélméret a fontos !

    @x: érdekes egy dolog ez az időjárás, a város egyik részét elárasztotta, nálunk meg olyan "normális forma" eső volt csak.

    VálaszTörlés