2011. december 18., vasárnap

Csomagok



Közeleg, közeleg...
A feladatok nagyjával készen vagyok, még egy süti megalkotása vár rám, aztán a kis csomagjaim elkészítése.
Ha más is most áll neki a csomagolásnak és nem lenne jó ötlete, kerestem néhányat, ezek biztos nem a legdrágábbak:


 Szerintem ha óvatosan bánik az ember a háztartási fóliával, abba is mutatósan lehet csomagolni...
 Csak keresni kell, a tavalyi "értékesebb" csomagoló-anyagmaradékok között, meg a varródobozban. Biztos van, ami használható.
 Ez a legolcsóbb, az újságpapíron kívül csak egy kevés vízfesték kell hozzá. Abszolút környezetbarát !

 Ez sima csomagolópapírból készíthető

 Ez már elegánsabb, de nekem az egyszerűsége tetszett.



Képek innen:
http://www.ethicsingraphicdesign.org

8 megjegyzés:

  1. (Valahogy ahhoz sincs "erőm",hogy azt írjam,hogy de jó neked... ! )
    Állapot: reménykedjünk, hogy "csak" az "orvosmeteorológiában" leírtak összessége hatalmasodott el rajtam/bennem. )
    Na, a Pécsi Szemle (tél) az meg itt felejtődött.

    VálaszTörlés
  2. Kellemes ünnepeket!A csomagolásos ötleteket jó szívvel vettem..Nem a csomagolással van "gondom"hanen a belevalőval.Azért válság ide,válság oda, azt tudom,hogy az unokám tűzoltó-kocsit kér. Megpróbálom beszerezni és REWMÉLEM szólni is fog:)

    VálaszTörlés
  3. Emlékszem olyan karácsonyra, amikor a csomagoló anyaggal, dobozzal jobban eljátszott a gyerekem, mint a benne lévő ajándékkal. Végülis jót mulattunk a dolgon.

    VálaszTörlés
  4. Van olyan ismerősöm aki vesz egy kispárna huzatot és abba csomagolja az ajándékot.
    Én csomagoltam már barna csomagoló papírba és spárgával kötöttem össze, érdekes lett és örültek is neki már ami benne volt. Most nekem is mint Délimnek az a gondja, hogy mit tegyek bele. Mindenki " sk "sajátkészítésüt kap.

    VálaszTörlés
  5. Nem akarok ötleteket adni - ill. végső soron minden pénzbe kerül - de nálunk az sk. sütött kedvenc sütemény is ajándéknak számít - igaz, azért valami apróság mindig van mellé....Mivel mindegyik gyereknek más a kedvence, ez egyben a karácsonyi süti-választékot is bővíti.
    Délim: addig örülj, amíg "csak" tűzoltóautót szeretne.Az talán még egy nyugdíjasnak is az "elérhető kategória"...
    Gopál: én doboz mániás vagyok, máig őrzök 3 olyan dobozt, melyekben évtizedekkel ezelőtt kaptam ajándékot. És az érdekesség, hogy nem különleges, extra-szép dobozok. A hozzájuk fűződő emlék értékes...
    Kyba:ahogy én a te "s.k." dolgaidat ismerem, szeretnék az unokád lenni ! :-)

    VálaszTörlés
  6. (Kb. 10 órától a postán "jártam" (...) No comment ![ Hogy miért vagyok képtelen leszokni a képeslap küldözgetésről ?...]
    Mellesleg (utókornak) (12/19/hétfő) kb. 09.15.óra óta havas eső (?) + szél...és mindenféle kellemetlen természeti jelenségek... (Pécs)
    *************************************

    VálaszTörlés