2012. január 19., csütörtök

Abide with me

Temetésen voltam tegnap. Temetésre megyek ma. Csak 19 nap telt el ebből az évből, de máig  öt ismerősöm hagyta itt ezt a világot. 
Ez egy teljesen friss gyászhír, (@x hívta fel rá a figyelmemet) kifejezetten pécsieknek:  http://bama.hu/baranya/kozelet/elment-a-pecsi-jelenseg-vegleg-letette-a-pakkot-a-taskas-neni-423220
 
Ballagunk lassacskán  elfele...




Egész véletlenül bukkantam erre a dalra, s bár ez a változat egy átdolgozás, de nekem megtetszett. (Ha másnak is tetszik a youtube-on meghallgathat néhány variációt.)

3 megjegyzés:

  1. Még én is emlékszem Rá a 60-as évekből. Remélem találkozik Bandi bácsival és végre együtt hazatérnek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó zenét választottál.

    VálaszTörlés
  3. A Szatyros Hölgy (2010)
    Gyász (2012)

    (Érdekes, mi mindent "tudnak" az emberek,értem arra,hogy más személyekkel kapcsolatban is vannak információk. Pl. a pécsi pereces és egyebek.)

    A téma kapcsán : remélem a temetések időpontját tartalmazó táblázatot is ismerik sokan. (?)
    A főoldal Középen,fent a temetések ideje.

    VálaszTörlés