2012. január 28., szombat

Azoknak, akik nem látták.

Ha van 50 perced, kérlek helyezkedj kényelembe és nézd meg ezt a négy részes kisfilmet ! Hidd el, megéri…Nekem is számtalan újdonsággal szolgált, különösen az első két rész.
A következő életemben repülős régész szeretnék lenni. Bizonyára vannak még felfedezetlen csodák, melyek csak fentről láthatók…Amúgy meg elgondolkodtató az egész…Annyira nagyra vagyunk mostani tudásunkkal ! Nos, a több ezer évvel előttünk éltek se voltak buták….De honnan, honnan volt az ő hihetetlen, elképesztő tudásuk ????? Aztán hová és miért tűnt el, merült feledésbe ezen 5000 évvel ezelőtti tudás többsége oly módon, hogy a modern embernek  „újra” fel kelljen fedezni ?
(Köszönet a figyelemfelívásért Altair-nak !)

3 megjegyzés:

  1. (Mivel tegnap "elgyengültem" és megnéztem a vízilabda vereségünket...MNG-től - hagyjam ! )Nem kritika a téma ellen !- de én nem fogok kb. 50 percet itt "kínlódni" a monitor előtt,- OK !
    Lehet, "szerencsés vagyok," - vagy ellenkezőleg ! Ha konkrétan nem is ezeket a filmeket láttam, de épp' elég ehhez hasonlót ! Sőt !- Bizonyára vannak (többen) akik ismerik azokat a "sorozatokat ?"- (filmeket)- amelyekben az látható, hogy régi könyvek (?) /feljegyzések és egyebek alapján,- napjainkban - próbálnak "régi dolgokat" megépíteni! ( több-kevesebb "sikerrel...)-
    Én ugyan azt sem tudom, hogy " régi ismeretek" miért és hogyan "vesztek el ?"... (bár van az a "mondás," hogy "sötét középkor"- és messzebbre visszagondolni is eléggé időigényes ! (nekem)
    A témához : (ne legyek "beképzelt" vagy nem is tudom micsoda !) - én már annak is tudnék "örülni?"... ha a saját (kies városom) történetével sokkal jobban "tisztában lennének" az emberek. ( a netezők - vagy facebookosok) Persze, szerencsés (?) - néha egymás ismereteit pontosítják a hozzászólók.

    VálaszTörlés
  2. (Aki azt gondolná, hogy "túlteng bennem a lokálpatriotizmus"- szerintem téved, de sebaj! )
    Az ajánlott filmek kapcsán jutott eszembe, hogy mennyi (?) - magyar vonatkozású történet is van / lenne ,- bizonyára.
    Viszont bocs', hogy ezt nem tudtam "kihagyni"- (aki nem ismerte volna)
    Mi van a Pilisben?

    VálaszTörlés
  3. @x: Kösz, hogy ezt beraktad ! :-) :-) :-)

    VálaszTörlés