2012. január 21., szombat

Kempteni szépség

Mára is egy "vizes" témát találtam, de jobb, mint a tegnapi.

Ha lehet mondani egy vízerőműre, hogy szép, akkor a kempteni az. Egy rövidfilmet láttam nemrég róla a TV-ben, de a neten (pl.http://hg.hu/blog/12490-a-vilag-legszebb-vizeromuve) van több kép is. Minden elismerésem az efféle csodás technikai létesítmények tervezőié, mert ugyan alaposan megváltoztatják a környezetet, mégis valahogy az az ember érzése, hogy a hasznos alkotás egyben esztétikailag is nagyszerűre sikeredett. Hát ez ilyen szépség…
Itt (a lap jobb oldalán) több videó is megnézhető:
Szerintem szép....
  Az avató-ünnepély

3 megjegyzés:

  1. Még délelőtt "rámentem" a város honlapjára, de nem volt már időm beírni a linket. Abban is van egy kisfilm. Később, d.u. alvásból ébredve...meg 2x elrontottam a beírást. :-(
    Talán most :
    Stadt Kempten
    (Persze, megnézném a helyi online újságban a lakosság hozzászólásait...)

    VálaszTörlés
  2. Szép és mellesleg hasznos! Rengeteg lakás fűtését háztartási fogyasztását biztosítja.
    Nálunk a hőforrás az ami elláthatná a kisváros intézményeinek fűtését. De még azon " sz..oznak", hogy a sótalanítás milyen drága lenne és még amit kitermelnek azt hogyan juttassák vissza...

    VálaszTörlés