2012. augusztus 29., szerda

Kedvencem Leonard Cohen






Szerencsére nem csak abból áll az életem, hogy a világ megválthatatlanságán, vagy az általam – remélhetőleg – meg nem ért fejleményein töröm a fejemet.
Tegnap mázlim volt, egész véletlenül kattantam rá a ZDF-en egyik kedvenc énekesem koncertjére, méghozzá mindjárt az első számtól láthattam/hallgathattam.
Nagyon kedvelem. Olyan kár, hogy (velem együtt) megöregedett. Sebaj…. Behunyt szemmel hallgattam….
Tudom, hogy ez a szám „elcsépelt” és ezerszer hallott, mégis, nekem ez a kedvencem. Mindig elérzékenyülök, amikor hallom….

http://hu.wikipedia.org/wiki/Leonard_Cohen   (Érdemes végig-olvasni! Különös egy élet...)




Ha valaki a behízelgően bársonyos beszéd-hangját és további dalokat is szeretne tőle hallani, ajánlom a következőt is:



Az alábbi címen vannak dalai a youtube-on összegyűjtve:

http://www.youtube.com/watch?v=P0j14GrB-u8&feature=list_other&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9D0EnTkiR5PRGsnOVCQTI-i

                       **********************************



Ó, de szívesen táncolnék egyik-másik dalára....              
.........vagy akár mindre.....

2 megjegyzés:

  1. Tetszik amit (akit) latok a '85-os kepen. ;)
    A hangja pedig istenien bugo es sarmos!
    A Hallelujah-t,ha elcsepelt,ha nem,nagyon szeretem. Jol esett meghallgatni ma reggel! :)

    VálaszTörlés
  2. 5 csillag ezért a bejegyzésért, mivel már nagyon régen hallottam...Nosztalgiáztam...

    VálaszTörlés