2012. augusztus 19., vasárnap

Kicsi blog-szünet. Ünnepek, vendégség, lazítás

Talátam pár napja egy Móra Magda verset.
Tetszik. Most nincs időm másról írkálni.


Számadás
  
           
De jó is néha számba venni:
mit kellett volna másként tenni.
Jaj, én is annyiszor hibáztam,
sütött a nap, és mégis áztam,
az idővel is rosszul éltem,
hol pazaroltam, hol szűkre mértem,
későn feküdtem, késve keltem,
és nagyon ritkán ünnepeltem.
Félúton mennyiszer megálltam!
Ha nem is kértem, sokat vártam,
sokat vártam a szívtől, észtől,
az igaz szótól, tiszta kéztől,
s bár minden nagyban hittel hittem,
az életet mint terhet vittem.
Fáradtan sokszor meghajoltam,
és minden harchoz gyenge voltam,
és minden éles szótól féltem:
a földön tán csak félig éltem.


7 megjegyzés:


  1. We stumbled over here different page and thought I might as well check things out.

    VálaszTörlés
  2. Tetszett a vers is meg a fotó is.

    VálaszTörlés
  3. I'm sorry, I just do not get it ....
    This is a beautiful poem. Do not you understand?

    VálaszTörlés

  4. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

    VálaszTörlés

  5. This is a good posting, I was wondering if I could use this write-up on my website, I will link it back to your website though.

    VálaszTörlés
  6. I'm sorry, it's not my fault. The trouble is, you've got a problem. Why would you write me all the time? There is also another entry in 2590. If you have any problems write to the e-mail address. This is not your mail box.
    On the top right address.

    VálaszTörlés