2012. december 15., szombat

Eszem megáll…Hová jutottunk…



Merthogy a titokban hozzánk járó papbácsis idők se voltak jók – de most már megint a ló túlsó oldalán vagyunk. Ez a nép, ez az ország nem bír normálisan viselkedni, élni, gondolkodni.
Ma délután összevissza kalandoztam a neten. Egyetlen olyan cikkre sem akadtam, ami vidámságot/pozitív gondolatot/jókedvet/reménységet/örömöt váltott volna ki olvasásával bennem.
De jó lenne, ha igaz lenne a dec.21-re jósolt világvége ! Egy csapásra megoldódna minden gond.


2 megjegyzés:

  1. Sajnálatos... (mondom én) - mert pl. "pozitív gondolathoz" miért kellene a netezés ? -na, de magánügy.
    Viszont azt nagyon nem szeretem, ha "egy kalap alá vesznek" mindenkivel ! Kimondhatatlanul utálom, a sommás megfogalmazásokat!" - pl. szinte valamennyi (pécsi újság online) hozzászólásokban is ! Igaz, úgy-ahogy már leszoktam arról, hogy minden esetben kikérjem tőlük... Kétségtelen, én sem viselkedem minden esetben "normálisan,"- de legalább pl. a "világvégével" kapcsolatos dolgokat (is) mélységesen le***r om ! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintetek hány világvége van?
    Én már megértem egy párat. Ezt is túl fogom élni! Nem kell mindent elhinni, amit a média mond. Én kb. 1/2 órát nézem a TV-t és csak vidám műsorokat vagyok hajlandó megnézni.
    A többi csak agyrém.

    VálaszTörlés