2012. december 14., péntek

Nem értem…



Nekem  mostanában valahogy nem jutnak eszembe igazán karácsonyi hangulatú dolgok. Pedig sülnek a sütik, feldekorálva a lakás, becsomagolva a kis ajándékok. Panaszra – elvileg – semmi okom nem lehet(ne). Nincs semmi baj velem, nem is tudom miért van bennem ez a fura érzés ? De akármerre nézek, érthetetlen okból, nem a jó/szép  tolakszik a szemem elé.

Persze ha alaposabban belegondolok, van azért magyarázata az én hangulatomnak (is). Amikor az ember ilyesmiket olvas:  http://nol.hu/belfold/20121210-teljesen_ketteszakadt_az_orszag  -  hogy a fenébe tudjon gondtalanul mosolyogni ? Csak a jóra/szépre gondolni ? És akkor a fiatalok mozgolódásáról szó se essen....

Az alábbi néznivalót is @x ajánlotta. Valóban érdekes…Nem tudom miért, de én  - még ha átvitt értelemben is – összefüggést érzek a két téma között.



2 megjegyzés:

  1. Én is vagyok így, ahogy most érzed magad. dicséret viszont a kisfilmért, valóban rendkívüli látvány.

    VálaszTörlés