2013. június 7., péntek

Itt a friss cukkini - és hozzá egy recept

Nem akarok „recept-blog” lenni, viszont néha komoly késztetésem van, hogy egy-egy új és nekem nagyon ízlő ételről írjak pár sort, ily módon /is/ megosztva Veletek az élvezetet.
Ma a cukkini krémlevesnek a napja volt…Láttam a piacon tökvirágot is - gondoltam, ki kéne már egyszer próbálni, aztán mégis inkább a kis cukkini mellett döntöttem.
Kell hozzá egy adag maradék húsleves /kb. 1 liternyi/, vagy két Maggi tyúkhúsleves kockából csinálj műlevest, és egy kisebb, zsenge cukkinit /meghámozva/ darabolj bele, főzd puhára. Ha elkészült, tegyél hozzá 3 evőkanál tejfölt és turmixold le az egészet. Kis kaporral is fel lehet dobni. Hidegen, langyosan, melegen apró pirított kenyérkockával, vagy leves-gyönggyel fogyasztva pompás ebédre-vacsorára.
/Fénykép persze már megint nem készült róla…a z alábbi kép innen: http://margit2.blogol.hu/?d=2007-6/

3 megjegyzés:

  1. Mostanában nálunk is mennek a krémlvesek. Legközelebb kipróbálom, mert kevesebb tök kell hozzá, mint a főzelékhez.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki és biztos finom! Ki fogom próbálni! A tök levest ismered? Biztos! Ezeket a golyókat - levesbetét - nem szeretem, mert egyszer vettem és avas olajban volt megforgatva, vagy csuda tudja mibe, de rossz emléket hagyott bennem!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesebben eszem/használom a saját kenyeremből készített olajban kisütött kenyérkockát a levesekhez.

    VálaszTörlés