2013. október 1., kedd

Egyszerű almás őzgerinc



Kaptam egy csomó almát, köztük hibásakat...jó részét lereszelve bedugtam a mélyhűtőbe. Ilyen sütit, amit alább leírok, bármikor gyorsan lehet ebből készíteni. Persze friss almából is....

½ kg almát lereszelni, 15 dk cukorral összekeverni, állni hagyni 3-4 órát – nem kell kinyomni a levét !! (Én ebbe a lereszeltbe szoktam beletenni a mazsolát is, hogy megdagadjon.)
30 dk liszttel, 1 cs. sütőporral, mazsolával, dióval 1 egész tojással összekeverni. (Mehet bele másféle összeaprított aszalt gyümölcs is.)
Lisztezett, vajazott őzgerincformába önteni. 10 percig  nagy lángon tartani a sütőben, majd 60 percig takarékon. Tűpróba után kivenni ! 



Jó étvágyat hozzá !

3 megjegyzés:

  1. Jókor jött a posztod. Épp át kell válogatnom az otthoni almákat.
    Ki fogom próbálni. Vajon nekem is sikerül, olyan jóra, és szépre, mint Neked?

    VálaszTörlés
  2. Ha szeretnék sütni-főzni, tuti lecsapnék erre!!! Nagyon ínycsiklandó a képe :-))

    VálaszTörlés
  3. Komolyan mondom, annyira egyszerű, hogy a legkisebb konyha-technikai tudás nélkül is meg lehet csinálni. Mindenkinek ajánlom próbálja ki !

    VálaszTörlés