2022. augusztus 28., vasárnap

Az én rakott kelkáposztám

Sehol se olvastam, de ettől még lehet, hogy valaki már próbálta, s szerepel a neten…
Alulra: vegetás lében főtt köles  
Rá:a megmaradt csirkemellet kevés párolt hagymával összefőztem és ledaráltam
Majd: párolt kelkáposzta, de jó sok
Erre: ismét köles
Meglocsolva: tejföllel,
Meghintve majorannával, pici borssal: a káposztás réteg is meg a teteje is
Végül félig főtt sárgarépa ráreszelve, dísznek, hogy ne legyen olyan sápadt :-)
Sütőben átsütve.

Sajnos a legvégső stádiumot nem fotóztam le – de majd csak megoldja az, aki ilyent akar,  kép nélkül is :-)
Szóval amikor kivettem a megenni szándékozott adagot a tányéromra, akkor még egy kis szezámos-lenmagos keverékkel is megszórtam. 






Mivel  egyedül ebédeltem, evés után megdicsértem magam: Jót főztem ! Ha kipróbálod, megerősítheted a véleményemet.



4 megjegyzés:

  1. Épp' tegnap hallottam egy sportolótól,szeret "kitalálni" ételféleségeket "magától," - majd később "rámegy" a netre...és tapasztalja,hogy más is "kitalálta" már,de annak ellenére úgy tartja,- az ő "kitalálmánya."
    Más : lehet, azért nem tudod megnézni az általam küldött linket (SuperTv2) mert nem várod ki azt az időt,amíg lemegy előtte a reklám ? (vagy egy bizonyos időt,amíg betöltődik.) Na, nem lényeges,csak jutott eszembe, mert én meg az RTL videoit nem tudom megnézni, de az kiírja,mi az oka.

    VálaszTörlés
  2. A mi éttermünkben már egyszer ettem kölessel készített rakott kelkáposztát. Ők spóroltak a kelkáposztával, pedig azzal nem szabad. A reszelt sárgarépa a tetején jó ötlet, sokat javít a kinézetén. Előbb, vagy utóbb ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jót találtál ki! Látod, milyen ügyes vagy? Ilyeneket eszünk mi is! :) Kipróbálom, de teszek rá mozzarellát, vagy joghurtot is, nekem a rakottakra kell valami csusszanós! :)

    VálaszTörlés
  4. :-) Örülök, hogy szimpatikusnak találtátok !
    Tiff: miként írtam, van ám rajta tejföl (zsírszegény) emiatt aztán egyáltalán nem száraz.Persze a mozzarella nyilván nem ront rajta. (Én még nem ettem mozzarellát - biztos finom.)

    VálaszTörlés