2013. november 4., hétfő

Elváltunk – 26 év után




Szavam nem lehet, becsülettel szolgált, igaz én is jó gazdája voltam, rendszeresen kitisztíttattam, fűtőtestét kicseréltettem, és nem is üzemeltettem túl magas hőfokon. Bizony, szép kort ért meg.
De amikor november elején – karácsonyhoz közeledve - az embernek százféle gondolat kering a fejében, hogy mire, hogyan költse el az egy év alatt összespórolt kis pénzét, akkor bizony nem hiányzott a vízvezeték szerelő híre: a bojler javíthatatlan.

Sajnos a régi blokkját nem találtam meg, de a jótállási papírját igen. (Minden készülékemé megvan, és sokszor jó is volt, hogy nem dobáltam el a vásárlás után ezeket.) Így a régi árára nem emlékszem. Most azonban az 54 ezer Ft kiadás (+ a szerelés 10 ezer)  - az ünnep előtt  nem hiányzott – de ugye bojler nélkül élni nem lehet. Vagyis nem nagyon tudom már elképzelni, hiszen egész életembe kísérőm volt. 
Gyerekkori házunkban ugyan még fafűtéses rézhengerből folyt a meleg víz a fürdéshez, de később a gáz-ill. villanybojlerek állandó társaim lettek. (…leszámítva néhány kalandos albérletes évemet…)
Akkor ez is megvan. Az utolsó bojler.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése