2014. január 20., hétfő

Szezámos csirke



Meg akarod lepni a családodat valami finomsággal ?
Készíts nekik egy vasárnap szezámos csirkét.
Nem bonyolult, nem is nagyon drága.
 

A képen látható adag előtt nem akartam/mertem leves enni, mert úgy ítéltem meg, nem férne belém…
¼ csirkemell van vékony csíkokra felszelve, kicsit besózva, és lisztbe-tojásba-szezámos-lenmagba forgatva. (Eredetileg én csak szezámban forgatottat ettem, de nekem a kenyérhez csak ilyen kevert formában van itthon mag, előkészítve)
Kell még hozzá 3 levél jégsaláta, 1 kisebb alma fele felszeletelve és egy nagyobb mandarin gerezdekre szedve.
A salátát, almát, narancsot ráteszed egy tányérra, a magokba panírozott csirkemellet kisütöd, és máris kész a csodálatos ebéd/vacsora…..
Mindenkinek ajánlani tudom.

2 megjegyzés:

  1. Ó,de szívesen meglepném magamat mondjuk holnap ezzel a tányér étellel! Nagyon guszta és igen finom ahogy elnézem!

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki! kipróbálom.

    VálaszTörlés