2014. február 13., csütörtök

Black is black



Ezen a linken részletesen olvasható, hogy miképp és miért került Pécsre ez a fekete tárlat.
Én nem szeretem a fekete színt – emiatt aztán napról napra tologattam, hogy menjek-e vagy se megnézni. Aztán csak csak rászántam magam ma délután. Bevallom, meglepődtem (önmagamon), ugyanis találtam néhány képet, egész pontosan Szüts Miklós képeit, melyek tetszettek, és nem tudom megmagyarázni, miért…Ugyanúgy fekete árnyalatok és némi fehér van a képein, mégis van benne valami varázslat, ami engem személy szerint megérintett. A többi kép az én kategóriám szerint az érdektelen skatulyába került és nem nyerték el tetszésemet a különféle égetett üveg-formák sem. Mindent egybevetve 250.- Ft-ot megért a dolog. (Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy a fényképek a mesterséges megvilágítás miatt nem adják igazán vissza a kiállítás fekete-fehérségét. )

Lazításképp indítsd el a videót, s nézd meg közben a képeket !






Szüts Miklós
Szüts Miklós
Szüts Miklós
Szüts Miklós
Szüts Miklós
Szüts Miklós
Szüts Miklós
Vojnich Erzsébet
Vojnich Erzsébet
Vojnich Erzsébet

Az egyetlen, üdítő kivétel a nagy fekete-fehérségben...


1 megjegyzés:

  1. Valami hasonlóval foglalkoztam a "reggeli órákban"- sem kedvem/erőm ...beírni a linkeket,- pl. nem gondoltam volna,hogy a volt Jókai téri bisztro 1962.02.26-án 14:00 órakor nyitott... vagy épp'"zenével" is foglalkoztam egy általam nem ismert pécsi fiú kapcsán - és ne soroljam. Rátaláltam pl. a pécskep.hu-n is a képekre,- nem kisebbítve ezzel a munkásságodat. Szót sem arról, olvasgatva a közeli napok eseményeit,vagy akár csak a mai nap eseményeit, hogy néha azt érzem, mintha a "kevesebb több lenne..." (?) - vagy magam sem tudom. Esetleg majd próbálom a video zeneszövegét (magyarul) megtalálni - de tartok tőle, az már csak a délutáni alvás után lesz.

    VálaszTörlés