2014. március 8., szombat

Madaras3



Valami aranyos kismadár csicsereg mostanság a szomszéd diófáján. Tengelicre tippelek, de sajnos nem vagyok igazi ismerője se az apró madaraknak, se a hangjuknak. (Sajnálom is kellőképp.) Nem is egy ugrál/repdes belőlük csivogva a még csupasz ágakon. Meglehetősen magasan voltak, kicsit távol is, képtelen voltam rájönni, miféle madár lehet.
Emiatt próbáltam tegnap a madárhangok között keresgélni. Ide-oda klikkelgetve a youtube hanganyagai között, egyszer csak találtam egy videót – amiről első ránézésre azt hittem, csakis valami tévedés lehet, mert az állt az alján, hogy  8 óra 20 perces időtartamú.
Persze rögtön rábuktam – és tessék, tényleg 8 órán át hallgathatod az erdei madarak dalát ! Így hát én, most amikor bekapcsolom a gépemet, azonnal ide kattintok, ez az „aláfestő zeném” – ha már az erdőbe nem jutok el…
Nagyon megnyugtató, tegnap délután még  könyvolvasás közben is ez szólt.
Próbáljátok ki !
Nekem nagyon tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése