2014. március 12., szerda

Csak képek....



Vannak napok, amikor az embernek nincs kedve beszélni se, írni se. Valójában legjobb lenne egy jó puha takaró alá bebújni és egy hétig ott alatta aludni. Mivel azonban ez megvalósíthatatlan, próbáltam én magamnak valami másféle „takarót” keresni, ami alá elbújhatok. Nem mondom, hogy sikerrel jártam. A téma nem új, sajnos azt a fajta megnyugvást, békét, örömöt, amit hajdan az erdőjárás adott nekem, Lilivel együtt elvesztettem. Ettől függetlenül folyton próbálkozom – de ma sem jött be.
Azért – dokumentálandó, hogy itt a tavasz – mutatok pár képet a pécsbányatelepi gesztenyésből.

Bársonyos tüdőfű
Illatos hunyor
Ibolya
Kankalin



Rókalepke

Óriásnünüke
Korhadó törzs-maradék

Ez se sokáig fog már állni...

A kihalt öreg fák mellett újak nőnek
Gesztenyési templom délutáni fényben...
Széchenyi akna - összedőlésre várva....
Schroll akna emlékkő
Egyszer volt, hol nem volt...

4 megjegyzés:

  1. Mindig orommel olvasom es nezem a fotoid,mikor Pecsett, vagy a kornyeken kalauzolsz bennunket.
    Nagyon kedves tavaszhirnokokre talaltal. :) kivanom,hogy csalodasod minel elobb enyhulni tudjon

    VálaszTörlés
  2. Mindkettőtöknek:
    ma találtam egy jobb "takarót" - a példálózásnál maradva. A tegnapi tán picit rövid volt, vagy vékony. Ma egy jó vastag dunnát húztam magamra. El fogom mesélni, (ha lesz energiám még ma este megírni, ha nem, akkor holnap után) milyen volt ez alatt.
    Röviden szólva: Jó volt !

    VálaszTörlés
  3. Meglepett,hogy nem ígérték biztosra,de mégis elkészült a szemüvegem péntek délutánra. (Igaz, fizettem is érte "rendesen." ) Persze,minden relatív. Összegezve : "kullogok" az események után ... értsd : legalább elolvasom,de a kommenteléshez már kevesebb az időm. (...a kedvem -és ne bonyolítsam) Az is igaz,-olvasok "ezerrel !" (könyveket)

    VálaszTörlés