2014. május 25., vasárnap

Kullancs

Magam - és minden blogíró-olvasó okulására bent hagyom ezt a posztot, holott, egy mozdulattal törölhetném is.
NE HIGGYETEK el semmit, vagy inkább: ELLENŐRIZZETEK minden hírt - még akkor is, ha az jó ismerőstől, baráttól jön !!! Ugyanis a kullancs-témának itt van a  folytatása:
http://www.urbanlegends.hu/2012/03/biztonsagos-e-a-gyufas-kullancseltavolitas/

Vagyis megint egy nagy marhaság, amit én is bevettem, pedig elég óvatos vagyok hoax téren... OKULJATOK !!!
(Köszönet @x-nek, aki nálam sokkal alaposabb !)

 *************************************************************


Ma rövid leszek, csak egy érdekes elolvasni-valót ajánlok figyelmetekbe:

http://kaprazatostermeszet.hu/a-kullancs-eltavolitasa-gyorsan-es-biztonsagosan/

Én erről még sosem hallottam...

(Csak zárójelben említem egy régebbi megdöbbentő, s valószínűleg örökre maradandó élményemet: egyszer amikor még a boldog időkben Lilivel sétálni jártunk, s Orfűre vetődtünk, fent a Vízfő fölötti dombon egy meglőtt fiatal szarvast találtunk. Már holtan... De hogy friss lövés lehetett, az biztos, mert az állat hasa úgy tele volt kullanccsal, hogy én olyant még nem is láttam... Kár, hogy az állatok nem tudnak védekezni  a - néha bizony veszélyes - vérszívó ellen....)

Kép: http://deluxe.hu/kepek/cikk_kep/2144kullancs468.jpg

1 megjegyzés:

  1. Figyelem !
    Ez egy több éves HOAX - urbanlegends - és ne soroljam.
    Talán csak annyit, hogy a gyufaszál végén lévő anyagban nimcs foszfor ! esetleg a doboz oldalán lévő "dörzsfelületen" van.
    Állítólag semmi bizonyírék arra,hogy a kullamcs kedvelné a foszfort.
    Na, ennyit !
    (Más : egy hírt - (bármilyen hírt) - lehetőleg több helyről leellenőrizni ! ) :-)

    VálaszTörlés