2014. július 23., szerda

Csak úgy írom...



Jártam én már máskor is ezen az oldalon, aztán most valahogy megint ide-keveredtem…És találtam egy érdekes cikket – nem fogom  bemásolni. Akinek a körmével vannak gondjai, ajánlom figyelmébe, mert érdekes dolgokat tudhat meg:


Keresgéltem kicsit a neten – látom, a témában elég sok anyag van fent – de ebben a cikkben elég részletesen vannak leírva a köröm-problémák.
Csak azt nem értem, hogy a bőrgyógyász, - akihez a körmömön látható elváltozás miatt  mentem – miért intézett el azzal, hogy „ez korral jár”  ? Holott bizony nem ártott volna, ha már akkor, évekkel ezelőtt felhívja a figyelmemet, hogy esetleg járjunk ennek vagy annak utána… Mert bizony „bejött” az, amit a köröm-problémám anno jelzett….
De a bőrgyógyász nem küldött sehová, és nem is ajánlott semmit. Igaz, nem maszek volt, csak SZTK- orvos. De neki is kellene törődni a betegeivel ! Vagy nem ?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése