2014. november 25., kedd

Csak....

Biztos, hogy nem mindenki szereti ezt az emberkét. Néha én is elgondolkodom önmagamon, hogy egy olyan nagyon is hétköznapi, szürke kis öregasszony, mint én vagyok, miképp lelkesedhet pl. ilyesmikért (is) - meg tudnék még néhány önmagam számára is nehezen megmagyarázható dolgot írni. Miért írom azt, amit, avagy miért is levelezek szinte barátként sosemlátott emberekkel ? Valami jön belülről, ami azt mondja, ez és ez olyan, mintha én lennék, mintha én írtam volna, mintha én énekelném, mintha velem történt volna... 
Sokszor gondolkodom ilyesmiken, de sosem jövök rá, hogy  az önmagamnak feltett kérdésekre mi lenne a helyes válasz...
Max. az, amit címnek is választottam ma...
(Pedig a jó öreg Einstein is megmondta már: Minden mindennel összefügg...)



Ez az indító kép félelmetesen emlékeztet a közelmúlt eseményére....







4 megjegyzés:

  1. Nekem Ő a Király, fantasztikus hang színével,( könnyen felismerhető ), tehetségével.
    Ez a videó anno sok embert megbotránkoztatott,de ha eltekintünk a "polgárpukkasztástól" akkor igen sok féle üzenete van.

    VálaszTörlés
  2. De örülök Kyba, hogy neked is tetszik ! Én mindenféle extrém dolgától el tudok tekinteni - ha hallgatom. De az extrémségével együtt is kedveltem, kár, hogy olyan korán távozott az élők sorából....

    VálaszTörlés
  3. Minden relatív...hogy "korán távozott-e ?"... magam inkább azon lepődtem meg,hogy már mennyi ideje meghalt .(1991 ?-)- vagy azon, hogy mennyi kb. vele azonos időben született ismerősöm sincs már közöttünk.Lehet (bizonyára ) hozzászólásomban az is befolyásol most, hogy épp' Bret Easton Ellis könyveket olvasok... (sajnos nem megjelenési sorrendben,-de végre visszahozta valaki a könyvtárba) - igaz, Freddie abban nem említődik,- de ( az erős idegzetűek) - esetleg olvassák el a könyveit. Más : van -igaz régi kiadású - könyvem F.M.életéről - (1992-es kiadás) -ott olvasható : "utolsó lemezük,utolsó száma a "The Show Must Go On"- melynek morbid szövege újabb találgatásokra adott okot... ill.a szám videoja- régebbi klippek képeiből van összevágva." Sajnos angolul (sem) tudok, de ha nekem megtetszik egy-egy dal,- igyekszem a szövegét (magyarul) is megtudni ! - lehet, akkor már kevésbé "tetszik." Más történet : amikor egy-egy együttes (zenészek) elmondják, hogy milyen "apropóból" született egy-egy daluk... amibe "belemagyaráz" a hallgatóság olyasmiket,- amik az alkotóknak eszükbe sem jutott ! Végül : olvasva és látva a neten... mi-mindent előásnak a "múltból" - annak ellenére,hogy az illető igyekezett törölni (!) - valahogy én kevésbé lennék "kitárulkozó" - pl. idegenekkel kapcsolatosan... de ezt ki-ki döntse el saját maga !

    VálaszTörlés
  4. Korán távozott-e ? mindenesetre egy évvel még fiatalabb is volt mint én. És én még itt vagyok.

    VálaszTörlés