2014. november 2., vasárnap

Napi 4 perc



Próbáld ki, nem fáj és hátha tényleg használ. Mindenesetre hogy nem árt, abban biztos vagyok…

Egy ideje "visszaszoktam" a reggeli tornámra. Még a nyár végén elmentem egyszer egy meridián-torna bemutatóra és lenéztem a netről mit, hogyan kell/lehet/érdemes csinálni - néha ezekkel is megpróbálkozom - tekintve, hogy semmiféle különös kunszt és tudás nem kell hozzá. "Csak" akarat. Persze az se semmi, mert néha elfogy ebből a készletem...
De számtalanszor láttam a tévében, neten az öregecske kínaiakat, akik minden reggel kint a tereken, utcákon végzik ezeket a gyakorlatokat - hát, ha ők tudják csinálni, akkor tán én is. 
Van itt olyan olvasó, aki a meridián-tornával próbálkozott már ? S ha igen, milyen tapasztalatai vannak ?  Megfiatalodott ? :-)  Mert ha igen, akkor továbbra is intenzíven fogom gyakorolni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése