2014. november 8., szombat

Reményvirág



Tudom, hogy nem valami jó képek. Tudom, hogy nem ritkaság. Mégis minden őszön, amikor az orgonabokrom meglep ilyesmikkel, meghatódom. Úgy hívom én ezeket a megkésett virágokat,  hogy "reményvirág". Azt üzenik - hogy bár a tél jön, de utána lesz tavasz ! Most már csak meg kell élni/érni.
És valamit a méhek is éreznek, mert ezt a képet is tegnap készítettem:  





Áprily Lajos: Ősz

Most már a barna, dérütötte rónán
mulandóságról mond mesét a csend.
Most már szobádba halkan elvonulhatsz
s hallgathatod az álmodó Chopint.

Most már a kályhatűz víg ritmusára
merenghetsz szálló életed dalán,
míg bús ködökből búcsút int az erdő,
mint egy vöröshajú tündérleány.







7 megjegyzés:

  1. Orgona ősszel, még nem volt hozzá szerencsém, de jó! :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nálunk is van ilyen, a magnólia szokott meglepni "reményvirággal"! Jó képek!!!
    Én is fotóztam méhecskét, gólyahírt, pillangót, de már nem fért be a posztba...:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj,de szep! :) Jo erzessel toltottel el ezzel a remenyviraggal meg mehikevel! es kepzeld nalunk is van,az aranyeso hozott nehany felenk oszi viragot.:) Csodalattal es mostantol remenyseggel a szivemben nezegetem oket. :)

    VálaszTörlés
  4. Ugye, milyen kevés kell néha a boldogsághoz ?
    Örülök, hogy nektek is vannak hasonló tapasztalataitok !

    VálaszTörlés
  5. Nálunk az almafa virágzik.

    VálaszTörlés
  6. A napokban találkoztam a fehér változatával. Az elnevezésed nagyon kifejező " Reményvirág". Tanultam Tőled, most már én is így fogom nevezni a késő őszi virágozni akarókat. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy ti is észreveszitek az örömöt adó - bár apró - szépségeket.Néha ennyi is elég, hogy könnyebb legyen egy nap.

    VálaszTörlés