2015. január 23., péntek

A kéményseprés bizalmi munka. Akárki NE csinálhassa !



Vigyázat, ebben az országban tényleg elszabadultak az őrültek !!!

Egy biztos, az utcáinkat kiskéssel gyomtalanító barna sárgamellényeseket én SOHA nem fogom beengedni a házba, a lakásba, a padlásomra.
Üzenem a kéményseprőknek, legyenek kisiparosok, (hacsak azt is be nem tiltják, vagy lehetetlenné nem teszik az országunkat vezérlő megőrült agyatlanok) lesz megrendelőjük, bizonyára nem csak én.
Meddig fogjuk/kell még ezt az őrületet tűrni, ami itt megy ?????
Mi lesz a következő ? Mi fog még meghibbant agyú milliomos vezéreinknek eszébe jutni ? A szarszippantást is a katasztrófavédők fogják csinálni ????

A képet a fenti nol cikkből hoztam.

1 megjegyzés:

  1. Általában (úgy hiszem) a legtöbben csak addig jutottak el ebben a kérdésben, hogy ingyenes "lesz" (talán) a kéményseprés. [ - feltételezem,nem nagyon lennének olyanok,akik akkor "kisiparossal" végeztetnék el a tisztírást... - ]
    Ne bonyolítsam,- ... én azon "akadtam ki," hogy ingyenes (lesz) -holott semmi nincs, ami ingyenes lenne ! (mindennek van ára)

    VálaszTörlés