2015. január 5., hétfő

Mont Saint Michel

Soha nem vágytam Franciaországba - egyetlen helyszínét kivéve... És most eljutottam ide, Mont Saint Michelbe....egy drónnak a segítségével. Kár, hogy csak 3 percet kaptam. 
Jó leírást, sok képpel  találtok itt:
http://vilagutazo.blog.hu/2012/04/30/mont_saint_michel_az_ocean_piramisa 

Ezeket a fenti képeket http://en.wikipedia.org/wiki/Mont_Saint-Michel   innen hoztam



A drón-videó, amit a barátnőm küldött:


És a térkép, ha esetleg ezen is meg szeretné nézni valaki:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és érdekes hely, nekem való. A 43 lakosú sziget nagyon jó kis hely lehet feltöltődni és biztos találnék ott is különleges kavicsokat! Köszönöm a megosztást Aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Én a templomtól voltam "elájulva" - amikor a drón felemelkedik a torony csúcsáig, folyton arra kellett gondolnom, hogy a csudába volt EMBER képes arra, hogy ide felmásszon és dolgozzon. De képes volt !!!!

    VálaszTörlés
  3. Engem az emberiség tudása és rendkívüli képessége mellett a technikai fejlődés nyűgöz le. A drón nélkül soha nem láthatnánk ennek a várnak falait tornyát "madárszemmel".

    VálaszTörlés