2015. március 28., szombat

A konyha a ház szíve



Egy ismerősömmel konyhákra, konyhaberendezésekre terelődött beszélgetés közben a szó. Tegnap délután volt kis lazítós  időm, így aztán keresgéltem a net-képek között. Nos, elképesztő választék található – és mégse leltem meg köztük azt az egyet, amilyent én elfogadnék – fenntartás és átalakítás nélkül.
Kétségtelen – ezt elismerem - az én fejemben gyerekkorom kedves és egyszerű konyhája van és akkoriban még a beépített szekrénysorok és hasonló „kényelmi” berendezések (mosogató, hűtő, világítás a gáz fölött, stb..) még nem léteztek – mégis nekem valamiért az a konyha jár az eszemben. Amilyent persze már nem lenne értelme ma egy az egyben visszavarázsolni – de ha már…. akkor ahhoz hasonlót szeretnék.
El nem tudom képzelni, hogy az alábbi két képen látható konyha bármelyikében is jól érezném magam. De a harmadik kép már inkább kedvemre-való.  Néha most is eljátszom a gondolattal, hogy a jelenlegi konyhámat – ha jönne valami varázsló – milyenre szeretném átalakítani.
Szeretek álmodozni. Az nem kerül semmibe.

 
Olyan, mint egy ravatalozó...

Olyan, mint egy műtő....


 
Na, talán ez, vagy hasonló jó lenne....
  
Képek:

1 megjegyzés:

  1. Én meg úgy vagyok a "konyhás képekkel," hogy mindig azt nézem, a tűzhely fölé milyen magasságba van szerelve a páraelszívó. (szagelszívó) Bizony a legtöbb helyen túl magasra. (Lásd az előírásokat gáz vagy villanytűzhely esetén.)
    A 3.képhez : kíváncsi lennék, hogy a zsíros gőzre rátapadt port... hogyan takarítja a tulajdonosa...a tárgyakról. (Általában a fotók megtévesztők.)

    VálaszTörlés