2015. április 9., csütörtök

Hova-tovább ?



Attól, aki olvasta, elnézést….Attól, aki csak a rózsaszín szemüveget szereti – attól is. Attól aki „szellemileg-vak” – attól nem kérek elnézést, annak azt tanácsolom, olvassa el ezt a cikket háromszor.  
Én - miközben olvastam, egyre mélyebb bánatba süllyedtem.
Sajnálom, igazán sajnálom, hogy nem tudok nektek minden nap csodálatos szélfüveket felfedezni/mutatni. Szívem szakad az ilyesmik hallatán és hiába süt a nap, nem érzem, hogy melegítené a lelkemet ….  





 A kép innen hoztam, de a cikket is elolvashatjátok:  http://www.orientpress.hu/141686

5 megjegyzés:

  1. Menjenek a fiatalok lássanak világot! Csak az a gond, hogy akik mennek nem világot akarnak látni, és nem fognak visszajönni. Talán, akkor,ha nyugdíjba mennek. :-(

    VálaszTörlés
  2. Íme A CSODÁLATOS ÚJ VILÁG. Fiam is készül ismét ki, aki egyszer beleszagolt az visszamegy (ha tud).Mást is írhatnék, amiket tapasztalt...

    VálaszTörlés
  3. Valamelyest vívódtam azon,hogy ehhez hozzászóljak-e ? - mivel eléggé "érintett" vagyok a témában. Van több éve "kint élő",és van "kintről hazatért" eléggé közeli "ismerősöm" így aztán én is írhatnék az ők tapasztalatairól. Úgy gondolom, minden eset más és más, mindenki saját maga tudná elmondni,miért ment el és maradt,- vagy jött vissza.
    Esetleg majd 2 cikket olvasson el az,aki akarja. Pásztory Dóra : Nem akarok példás kisiskolást nevelni a fiamból - a másik : Pilári Gábor bábművész szerint aki elkötelezett,az itthon marad.
    Más : a Pécsről elmentek kb. 2012 év vége óta itt mondják el a történeteiket Baranyaiak külföldön

    VálaszTörlés
  4. (2)
    Nem tudom,ki ismeri és ki nem
    Gyere haza ( facebookjának 932 (!) "kedvelője" van )
    Határátkelő facebookjának 44 530 (!)"kedvelője" van.)
    Persze,vannak mindenféle "más témák" is - ( épp' a napokban írtak arról is ) pl. : miért nem kedvelik egymást a külföldön élő magyarok ? -vagy valami ilyesmi.Arra is mondhatnám, hogy elgondolkodtató. Azt meg csak "halkan jegyzem meg," - a "kettős állampolgárok" ( főleg a romániaiak) levélben szavazhattak,a külföldre távozottak meg nem. De ez is egy más történet - lehetne.
    (Kifelejtettem : esetleg elolvasni a Gyere haza weboldalon azt a 10 érvet,amit ajánlanak "hivatalosan."

    VálaszTörlés
  5. @x elolvastam az ajánlataidat: nem lettem/vagyok se nyugodtabb, se boldogabb tőlük. Habár nekem már sok közöm nincs ezekhez a történésekhez, mégis azt gondolom, nem jól van ez így....
    Persze az is lehet, hogy ez valamiképp a világ folyamatos változásának része - és valójában nem is kellene sajnálkoznom rajta.
    Eggyel több téma, ami miatt nem érzem már itt magam jól, "otthonosan". Eggyel több ok, ami miatt a gyerekekre és a jövőjükre gondolva aggódhatok. Persze kérdés, hogy van-e ennek értelme ? Na de minek van ??????????

    VálaszTörlés