2015. április 2., csütörtök

Nem tudtam....


Elképesztő, rémületes, döbbenetes....nincsenek jobb szavaim. Egy blog-olvasómtól kaptam egy linket, melyből a videót bemásoltam ide. Én nem tudom ellenőrizni, mennyiben valósak ezek a számok, de ha igen, akkor tökéletesen igazak az alábbi sorok:
„Az egyre szaporodó rákos betegek állapotukat nem csak a dohányzásnak, alkoholfogyasztásnak, napon való tartózkodásnak, vagy épp a nem elég gondosan megválogatott tápláléknak köszönhetik.
A dohányzást betiltják, a dohányosokat közellenséggé nevezik ki, akiket utálni sikk, hiszen pusztítják mások egészségét, és a Föld klímáját. Tűzgyújtási tilalmat rendelnek el – mert másképp a szemétszállításból sem jönnek a milliók, de velünk elhitetik, hogy céljuk: Ne szennyezzük a Földet tovább.
Azt mondják, túlszaporodott az ember, s tönkreteszi a Földet, de közben a bolygót és a rajta élő embert is egészen más mérgezi, a teljesen felesleges kísérletek sorozata, amit a gyilkoláson, népirtáson kívül másra soha nem fognak használni.”

Őszintén meg kell mondjam, NEM tudtam hogy ilyen mérhetetlenül sok atomrobbantási kísérlet volt, és ezek után cseppet sem csodálkozom, hogy olyan az emberiség, az emberek egészsége, amilyen. Lenne baj, halál-ok épp elég ezek nélkül is, hiszen mindig voltak járványok, vagy akár egyéb tragédiák: földrengések, tűzhányó kitörések, szökőárak és egyebek. De  ez nekünk nem volt elég, „csináltunk” ehhez még + valamit, ami elől most aztán már tényleg senki nem tud sehová menekülni - hát ez kérem, tragédia. Nem először mondom, gondolom, érzem: NEM érdemeljük meg ezt a csodás Földet, melyen lakni adatott nekünk és jobb lenne, ha mielőbb  kipusztulnánk egészen.
Kezdjék az algák a dolgot elölről, vagy ha a Jóisten avatkozott be, hát gyúrjon normális agyat az új Ádám-Évába.







4 megjegyzés:

  1. Én ezt a videót már legalább hússzor megnéztem. Rémületes, döbbenetes.
    Külön rémisztő, hogy mikor mi Gáborral fogantunk és mikor születtünk mennyi robbantás volt aránylag közel az oroszoknál.
    Innen kiindulva:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclear_weapons_tests
    el lehet jutni az összes robbantás/hadművelet leírásához.
    Ami engem különösen érdekelt, az az oroszok cár bombája, illetve az amerikai Caste hadművelet részletei. Főként az utóbbiról számos dokumentum nyilvános már és a youtube-on is rengeteg film fent van. Döbbenetes, hogy mit műveltek a Bikini szigetekkel. Valahol olvastam arról is egy leírást, hogy milyen hatása volna, ha ma felrobbanna Novaja Zemljánál egy cár bombához hasonló bomba, ha megtalálom, majd átküldöm.
    Itt pedig megnézheted, hogy manapság hogyan zajlik egy nukleáris tesztrobbantás:
    https://www.youtube.com/watch?v=vmsfgRtxbHg
    Érdekes.
    Hát ez az egyik téma, amelyről órákon át el tudok szörfölgetni a weben.

    VálaszTörlés
  2. Szilvi a témában levelet küldök ! Túlságosan is sok a mondanivalóm....

    VálaszTörlés
  3. A videó meglepett mert nem hittem, hogy ez is, ilyen is egy atomrobbantás. Ám a közelében lévő videók hátborzongatóak. Nem is értem, hogy miért nem nagyobb az élőlények kipusztulása a világóceánokban.
    És esszük a halat, mint egészséges táplálékot !
    Rémítő!!!!!

    VálaszTörlés