2015. május 28., csütörtök

Vicces ?



Ma "meghalni se lesz időm" - annyi a feladatom.... Épp passzol hozzá ez a "konzerv" bejegyzésem :-)



Pár napja megtekintésre ajánlva kaptam ez a linket @x-től: http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/25-brutalisan-oszinte-karikatura-a-tarsadalomrol  
Szeretem a szellemes karikatúrákat, nem a blődségeket, hanem azt, aminek – még ha vicces formában is – de van mondanivalója. 

Ebből a sorozatból én ezt választottam ki - nem azért mert vicces, hanem azért mert  ilyesmit irigylek másoktól: a könnyedén vett halálosan komoly dolgokat: 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, én azt választottam ki, ahol a kisfiú ül a pc előtt és mellette a kutyája jelzi a fb barátság-felkérését... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmmm.... Most az én válaszom veszett el...nem tudom mi van ezzel a blog-oldallal ? Szóval azt írtam, hogy a jó, értelmes, szellemes vicceket szívesen megnézem. Ebben a sorozatban volt több ilyen is.

      Törlés
  2. Mind nagyon jó , kifejező.
    Vélemény a mai világról egy szó nélkül, miközben elgondolkodtató .
    Ráadásul mindnek a témája nagy igazságokat tartalmaz .
    A magam részéről nem is szeretném látni hová vezethet ez az elgépiesedés , miközben valami sejtésem mégis csak van .
    Vagy lehet hogy csak rossz passzban lennék és sötéten látok ?
    mmama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is kételkedem azon, hogy "ez jóra nem visz, nem vihet soha".... Csak abban reménykedem, hogy a fiatalok másképp érzékelik ezt az egészet. és végülis az a fontos, hogy ők mit éreznek, hogyan gondolkodnak...Gyakran eszembe jut az én ifjúkori hozzáállásom a "dolgokhoz" - hát nem vettem véresen komolyan sok mindent - s talán nem is volt baj, hiszen lám, itt vagyok. Persze, tudom, a dolog azért nem ilyen egyszerű...

      Törlés