2015. június 30., kedd

A világ tényleg érdekes....



Lazításképp ma  csak egy nézegetni való oldalt ajánlok. Be szoktam nézni ide, tényleg érdekes, mondhatnám, néha fantasztikus képeket mutatnak. Ha valaki nem ismeri,  nem árt a kedvencek közé a címet felvenni és néha bekukkantani.
Tehát katt ide:
És mutatóba, figyelem-felhívónak  elhoztam a sorozatból egy képet, önmagába zárt csodálatos kicsiny világ:



Nézem és elgondolkodom: micsoda tökéletesség, színek formák csodás harmóniája. Szinte megsimítani vágyná az ember....
Kimentem a kertembe, ahol ugyan ilyesmi nem nyílik, de vannak azért nekem kedvesek. Itt van belőlük néhány: 




Ilyen még sosem volt, 7 virág és 3 bimbó van rajta egyszerre!!!!





 

 

6 megjegyzés:

  1. Tökéletesen gyönyörű, a természetnél, annak növényeinél és állatainál nincs szebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 'érdekesvilág'-ból vett kép valóban fantasztikus - annyira tökéletes, hogy már már úgy tűnik, nem is természetes - pedig de....
      Az én kis liláim (nem tudom a nevüket) pedig igazi meglepetést okoztak nekem. Soha nem volt még ennyi.....

      Törlés
  2. ...én meg azon mosolygok magamban... vannak mindenféle "csoportok" a Facebookon, pl. Pécsi Fotósétálók... vagy Amatőr fotósok... és ne soroljam... az utóbbi időben (valahogy) nem nagyon "mozognak" a városban, be-benyomatnak "virágos képeket" - feltételezem a saját udvarukból - oszt' jó napot ! ( persze, nem kritika... én is csak kb. ha 10 percre hagyom el a házat - azt is reggel 06-kor ) -így aztán nem nagyon tudom, mi lehet (valójában) odakint...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nekem egyelőre még vendégem van - nem érek rá a bloggal és érdekesebb témákkal foglalkozni. A hét végére talán lesz érdekesebb anyagom is....

      Törlés
  3. A formák és színek után/mellett egy érdekesség az illatokról: http://www.ng.hu/Termeszet/2015/07/01/Allati-illatmamor

    VálaszTörlés