2015. június 4., csütörtök

Eperfagyi



Nem kerestem rá, de valószínűnek tartom, hogy van a neten 1000 féle fagyirecept. Mivel nálunk pár napja kitört a kánikula, gondoltam, egy picinyke kényeztetést megengedhetek magamnak.
Egy doboz hulala, egy kis joghurt és eper (nem mértem, de kb.30 dk). Az epret összeturmixoltam, belekevertem a joghurtot. A hulalát felvertem, a kettőt meg összekevertem.

És délután, mire megfagy és megkóstolhatom, rátok fogok gondolni - meg arra, hogy EGY forintért ti ma már semmit se kaphattok, nemámhogy eperfagyit....









6 megjegyzés:

  1. Jó étvágyat hozzá és örülök, ha gondolsz rám is amikor eszed :-) és igazad van 1 Ft-ért sem, 1 Euróért meg mégúgysem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, de sajnálom, hogy ebből nem tudlak megkínálni....ugyanis tényleg finom lett :-) pedig milyen pofon-egyszerű.

      Törlés
  2. Valahogy nem értem azt az 1 Ft-ot !
    Ha úgy istenigazából mindent összeszámolnánk... (villanyt is,meg biztos autóval mentél bevásárolni, aztán a mosogatás, víz,mosogató..) persze, nem akarnék most sem hangulatromboló lenni. (Én legutóbb 380 HUF-ért vettem egy gombóccal a Liszt Ferenc / B terminálon,- igaz, ott ( majd minden kegyetlen drága - stb.- de az ott vett dolgokat már felviheted a gépre... )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha meghallgattad volna a videón lévő zenét, abban hangzik el, hogy 1 Ft-ért lehetett fagyit venni anno....
      "Kérek is az aputól egy forintot én, már teszik az eperfagyit ide elém...." Hát ezért.....
      380-ért pedig én nem veszek fagyit. Ez, amit a képen látsz, minimum 10-12 nagy adagnyi, és a hozzávalókért kb. 800 Ft -ot fizettem.Kétségtelen, sem a habverő által fogyasztott áram költsége, sem a mosogatóvíz és annak felmelegítése nincs benne ebben az árban.

      Törlés
  3. A korunkról ne essen szó, de én arra emlékszem, hogy 50 fillér volt egy gombóc fagyi anno a Király utcában, a két keréken tolható nagy tégelyből - mi több, nagy tégelyekből, mert 2-3 féle volt - a fagyis bácsinál...
    Valószínű amit te készítettél sokkal finomabb annál!;) Én is szoktam hasonlókat elkövetni, olcsóbb, mint a "bóti" és jobb is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondanám, hogy fagyi nélkül nem élhetek, de azért a nyári nagy forróságokban jólesik pár kanál ilyen hűs nyalánkság.Tavaly is csináltam - és egyetlen egyszer vettem fagyit - ami igaz ugyan, hogy jó volt, de piszok drága. Így hát én maradok a sajátnál....

      Törlés