2015. szeptember 2., szerda

A macskák közt még béke van...



Nem kell aggódni, még megvagyok, csak a világ és a fejem tele mindenféle bajjal - próbálom megérteni, megmagyarázni, de egyre jobban azt érzem, jobb lenne elmenekülni előle valahová. De nem ismerem a béke titkos szigetének helyét..... Szomorú, hogy önmagamban sem találom...

Az alábbi 3 fotó nem nagy ügy...tudom. Viszont ők  legalább nem marják egymást és az én lelkiismeretem is tiszta, mert egyformán adtam mindkettőnek. Nézzétek csak: az állatok között béke van ! Az egyik már megette a magáért és mégse löki fel a másikat, hogy ide nekem a tiédet is ! Példát vehetnénk...







2 megjegyzés:

  1. Milyen jó, hogy az én kutyám és cicám is békességben él. Pedig ők ráadásul két különböző faj. Bárcsak mi emberek is így tudnánk!

    VálaszTörlés
  2. hasonló gondolatok repdesnek bennem is ...

    VálaszTörlés