2016. január 10., vasárnap

A zöld csoda

Ajánlatom csendes vasárnap délutánra:

Én sok szépséges természetfilmet láttam, de ilyen gyönyörűt még nem. Ugyan német nyelvű, de nem kell hozzá nyelvtudás, olyan csodálatos képsorai vannak. Fantasztikus, hogy képesek ma már ilyent csinálni, s egyben csodálatraméltó. Na persze nem csak a filmesek munkája, hanem az is, aki mindezt  megteremtette. 
Nem érdemeljük mi meg ezt a Földet !!!! 

A teljes film itt megnézhető (sajnos nem lehet ide becsatolni):


Egy darabig elérhető ezen a címen is: 

 
Az egyik szereplő .... :-)

16 megjegyzés:

  1. Ó,köszönöm! Meg fogom nézni! Nagyon odavagyok a természet filmekért!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog ! Fantasztikus a technika, hogy mi mindent meg tudnak már mutatni !

      Törlés
  2. Csak tényközlés : igen kicsi a valószínűsége,hogy lenne rá mostanában 1,5 órám... ( igaz,másra sem nagyon ) Bizonyára szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az bizony - és bár hosszú, de lehet, hogy bizonyos részeit a gyerekek is szívesen néznék.

      Törlés
  3. <3 <3 <3 kedvenc
    Teljesen igazad van. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, ma délután még egyszer megnéztem ! :-) Nem tudok betelni vele, film-technikailag is pompás és amit mutat ! Hát az maga a csoda....

      Törlés
    2. Azt elhiszem! Ezeket a filmeket gyakran nézegetem, hála a youtube-nak. :-)

      Törlés
    3. Sok jó természetfilm van a youtube-on, de ennek a technikája valami csodálatos !!!

      Törlés
  4. Hihetetlül jó ez a film, nem tudtam abbhagyni és végignéztem. Nagyon szépen kösznöm mert ilyent még nem láttam !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szántál rá időt - nem véletlenül dicsérgettem, bíztam benne, hogy másoknak is örömöt fog szerezni.

      Törlés
  5. Nem akarnék hangulatromboló lenne... Boldog új évet,mindjárt vége a világnak
    Más : a Csigák és a Csontváz c. könyveket "olvasgattuk,"... ( a gyerekekkel) ... Mellesleg nem vagyok tv.nézés ellenes... (gyerekek) esetében,- mert közösen nézzük és közben beszélgetünk. (!)- nem pedig csak oda vannak ültetve a tv. elé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, igen hangulatromboló vagy. Olyan kevés szép dolgot talál manapság az ember, akkor ha mégis rábukkan valamire, akkor annak örüljön ! Ettől függetlenül - sajnos - mindenki tudja - hogy nem lesz ez mindörökké ilyen szép, mint ahogy eredetileg sem volt ilyen.

      Törlés
  6. Megnéztem ! Tényleg káprázatos , köszönöm .
    mmama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, én tényleg sok természetfilmet látok, de ez eddig a csúcs volt. Nem győztem (az újabb megtekintés során is) ámulni a közeli felvételeken. Fogalmam nincs, miképp készítik (pl. rókalyuk és a többi)

      Törlés
  7. Mi is megnéztük...és köszönöm...Hihetetlen, hogy milyen jól készítették el...és persze a természet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony... A film technikailag is nagyon jó, de a természet az, ami csodálatos !

      Törlés