2016. június 11., szombat

Baranyai dombság - Kátoly-10-20-30 km túra



Bár nem gyalogoltam, de 9-től 17-ig csak-csak talpon voltam ezen a napon én is :-)
Eső ide, meg oda, nekem felejthetetlen marad ez a nap. Ugyan nem az én élményeim, de élvezettel olvastam a beszámolókat és elképedve néztem a fotókat.
Akit esetleg érdekel a természetjárás, nézzen be ezekbe a blogokba:

(Az alábbi fotókat a baranyaidombságtól hoztam)

A résztvevők egy része autóval jött/ment, s közben gyalogolt....

A Kultúrháztól indultak a túrázók



Kutya és gyerekek is jöttek....


.............

Beborul....
 
...majd esni kezd....

....és a végeredmény....

  
A megfáradt túrázókat szendvicsek várták.....

Eső ide, meg oda - pompás nap volt !



12 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen Neked az egész napi segítséget, melyet a rendezvény szervezésében nyújtottál :)

    VálaszTörlés
  2. Bizonyára jól érezted magad, mert amikor beszéltünk, akkor is nagyon fel voltál dobva..Jó pihenést!

    VálaszTörlés
  3. Ellenőrzőpont voltál talán? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, szendvicseket csináltam ...pár százat.... :-)

      Törlés
  4. Az utolsó kép csupa derű és szépség. :-)
    Akár egy díjnyertes fotó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom is, hogy nem az enyém, s mert nekem is tetszett, azért másoltam át ide.

      Törlés
  5. Szuper lehetett! Elolvastam a linkeket és megirigyeltem ezt a túra hangulatot - igaz a sok kilométert nem annyira!;) Örülök, hogy jól érezted magad, még ha nem is gyalogoltál!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó nap volt - és hát sajna, 10-20-30 km-t én már nem vállalok.

      Törlés
  6. Gondolva arra, hogy napi 3 futballmérkőzés van és egyéb sportokat ne is említsek ( evezés, F1 -stb.) jó látni,- (nem csak ezt) mennyien vannak akik mással múlatják idejüket, nem pl. a tv. előtt ülve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És miképp írtam, gyerekek is voltak. Én ennek örültem tán a legjobban. Van remény ?

      Törlés