2016. november 20., vasárnap

Gyönyörű képek



Amíg a http://wangfolyo.blogspot.hu/  útleírásait nem kezdtem el olvasni (amit mindenkinek ajánlok!) nem tudtam én túl sokat Iránról.  Tudtam, hogy ez egy olyan ország, ahol többnyire muszlimok laknak, meg hogy évezredekkel ezelőtt is "kultúrnépek" laktak errefelé, vagy hogy volt valami Reza Pahlavi sahjuk, meg még azt is, hogy "Szép hely jó hely Teherán"... de hát sokkal többet bizony nem.
Most áttanulmányoztam a történelmét: https://hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%A1n
és bevallom, találtam azért a leírásban érdekes dolgokat, el is kalandoztam az ide-oda kattintgatással több felé.
Mióta olvasom a wangfolyó  beszámolóit, részben irigykedem, mert én már ide, akármennyire is sajnálom, bizony el nem jutok és épp ezért örömmel és kíváncsian nézegetem/olvasom mások élményeit, fotóit.
És tegnap – már nem tudom mit keresve, rábukkantam egy kép-sorozatra, melyen csodás felvételek láthatók és úgy gondoltam, megosztom veletek, hátha van, aki még nem látta ezeket.                                                                                                       
Nem is tudnám kiválasztani, melyik kép tetszett a legjobban......

Csak egy közülük: 
Mintha nem is evilági fotó lenne...



2 megjegyzés:

  1. ...és sajnálatos, hogy (mivel megszüntették a Népszabadságot...) - a Hétvége mellékletben lévő írásai (?) sem olvashatóak, még utólag sem.
    na, de részemről no comment.

    VálaszTörlés