2016. november 23., szerda

Jó napom volt, kétszer nevettem



Párbeszéd:  
- Nincs nálatok olyan hosszú-nyelű cipőkanál ?
- Nincs.
- Hja, gondolhattam volna…. Fiatalok vagytok…

Lehet, hogy nem ez az évszázad vicce  -  de én olyan jót derültem, amikor egy barátnőm elmesélte. Mert így igaz… Nálunk ugyanez a helyzet, ahol a fiatalok laknak, ott nincs hosszú-nyelű cipőkanál…
Majd lesz…..

Kép: http://walkmaxxhu.azureedge.net


(Az alábbi sztorin lehet, hogy mégis inkább sírnom kellett volna ?)


Mai csúcs-reklám a TV-ből:
Katolikus pap és török imám beszélgetnek. Imám indul hazafelé, nehézkesen kel fel a székről, masszírozza a térdeit.
Következő kép:
Kat.pap mobilon valamit rendel.
Következő kép:
Imámnál csomagos postás csenget. Kinyitja a csomagot. Mit gondoltok, mi volt benne ?
Gyógy-térdvédő....
Záró képek: kat.pap az oltár előtt térdel ájtatosan derűs arccal, vélhetőleg térdfájás nélkül ill. imám mosolyogva térdel, hálásan hajladozik mekkája felé.
Na. Ez ma Európa.
Próbálnak etetni  minket még a rohadék reklámokkal is.
Be vagyunk kerítve. Gyanítom ebből a kutya-szorítóból nincs menekvés.









6 megjegyzés:

  1. Az elsőn jót mosolyogtam én is. :-) Lehet öregszem, már van nekem is egy hosszú cipőkanalam... bruhahaha

    A másodikról inkább semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam....T.I. hogy nem csak egy 70 évesnek jó/segít a hosszú-nyelű :-)

      És a második ? Hát engem bizony felbosszantott - bár tudom, semmit nem tehetek ellene....

      Törlés
  2. Csatlakozom Kavicshoz :D van ám hosszú cipőkanalunk :D

    Nem rémlik ez a második témád, a reklám a tévéből, amúgy is szívből utálom a reklámokat, azonnal elkapcsolok onnan, ha film közben reklámblokk következik. Amúgy sem hat(ná)nak rám reklámokkal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek a hosszú-cipőkanalasok táborában ! :-)

      A reklámról: én csak német tv adókat nézek (parabolával), magyar előfizetésem, vételi lehetőségem nincs is, tehát egyedül Kaviccsal tudok a témákban eszmét cserélni, mert ti nem látjátok azt, amit mi...

      Törlés
  3. http://sokszinuvidek.24.hu/viragzo-videkunk/2016/11/24/parizsi-hangulatot-idez-majd-a-gyonyoru-pecsi-platansetany/ Rád gondoltam. Amúgy nekünk is hosszú nyelű van-

    VálaszTörlés
  4. Reklámoknál el van kapcsolva a tévé....
    Nálunk már régóta van hosszú nyelű... "örököltük"...akkor forgattuk ... hogy kell -e...Nem is tudok lábbelibe bújni nélküle,csak akkor van gond,mikor orvosnál kell cipőt levetni.A napokba láttam, a "másik felem" is """hosszú nyelűért"" nyúlt, hogy cipőt tudjon húzni!

    VálaszTörlés