2016. november 19., szombat

Kínai-kel fasírt




Kedvenc kínai-kel salátámhoz vettem a piacon alapanyagokat és „rám sóztak” (na nem nagyon kellett agitálni engem) két picike fej kínai-kelt is. Ezek ugyan a salátába alkalmatlanok voltak, de gondoltam, majd kieszelek én valamit és ehetővé teszem őket.
Így is történt. A leveleket megpároltam, csíkokra vágtam összekevertem egy kevés hagymán párolt darált hússal, kis főtt bulgurral, egy tojással, sóztam, borsoztam és végül a kis fasírtokat zabkorpában forgattam meg, majd kisütöttem. Ez a hét db. két napi ebédre volt elég, egyik nap céklával, másik nap fejes salátával ettem. Nekem nagyon ízlett. Kísérletező kedvűek, ebéd-ötletet keresők és ráérősek, ha van két kis vacak kínai-keljük, kipróbálhatják. 😅

(Most látom, újdonság, hogy a szövegbe be lehet szúrni ilyen kis izéket, meg egyebeket is !!! A felső sorban a kis Smile-re kell kattintani és ott lehet választani....Hogy mik vannak....)


2 megjegyzés:

  1. Finom lehetett...talán majd egyszer.. főzeléknek viszont nagyon szeretem a kinai kelt...
    Ha nem is írok mindig, szeretem olvasni... ráadásul megint rám szállt a "rendszer",és minden írásomat 2x jeleniti meg...előre is bocsi...

    Hogy csináltad? nekem nem sikerült beillesztenem smájlit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, de én még kínai kelből sosem csináltam főzeléket, csak salátának eszem.
      http://aranyosfodorka.blogspot.hu/2008/11/tegnapi-elmaradas-potlasa.html
      Látom, hogy valami gond van nálad és valóban kétszer jelenik meg a komemnted - már ha időben nem veszed észre, s nem törlöd. Sajnos nem tudom az okát....
      Smile beillesztés: Amikor írod a blogot, a legfelső sorban vannak ikonok. Ott most megjelent egy Smile-fej. Arra kell kattintani. Akkor látsz egy kis táblát Insert special caracter címmel, ott a Symbol-ra kattints, majd az Emoji-ra. És válogathatsz...

      Törlés