2017. január 23., hétfő

Séta, fotók



„Az emberi lélek nem olyan, mint a befagyott tó - a magányában sem. Sőt éppen a magányban bontakozik ki, mikor csakis magával foglalkozik. Aki visszavonultan él, nagyobb világokat fedez fel, mint aki utazik.” 
(Gárdonyi Géza)

A téli gyakori bezártság után annyira vágyódik az ember lánya ki, ki a szabadba, a friss, kicsit csípős levegőre ! Én se vagyok másképp, neki is indultam egyik nap ebéd után, amikor egész kellemes, langyos napsütés volt, sétálni kicsit. Közelemben van a Balokány tó, először oda mentem le, (meglepődtem, hogy nincs befagyva) majd végigsétáltam a hajdani/mostani Zsolnay gyár mellett a hatos főút Zsolnay Vilmosról elnevezett szakaszának egy részén. 
És mivel velem volt a fényképezőm, készítettem is pár képet.
Semmi különös nincs bennük. A gondolataim nem látszanak a képeken. Ezek csak olyan „erre-jártam-ezeket-láttam”  fotók: 



A Balokány tó közelről, meg kicsit távolabbról...

A Csipke híd is távolabbról, meg közelebbről....

Balról az Önkormányzat, jobbról az arab tulajdonos kezelésében lévő épületrészek állapota....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése